Gå til innhold

Erfaringer med Acta Graco Nautilus bilstol?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ros eller ris?

Tenker å gå til innkjøp av en slik en til poden på snart 3år. Siden lillesøster snart vokser ut i fra sitt babysete, å skal overta storebror sin besafe izi combi, siden han igjen begynner å bli for stor til den :)

synes nautilusen så veldig bra ut, men kan jo godt hende det finnes bedre seter på markedet.

Så vil gjerne vite hvilke andre stoler dere evt. er fornøyde med. Er jo en liten jungel av bilstoler der ute.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...