Smilefjeset Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 er det mulig. Jeg føler med pill råtten!!! Det har vært full rulle her etter at vi fikk to tett (13 mnd mellom), men nå er minsten 4 år og jeg hadde håpet at kreftene skulle komme litt tilbake. Det siste året har jeg ofte følt meg sliten, jobber 100% og det har vært litt av hvert å bruke krefter på. Men nå er det da værre enn noen sinne! Tips til MEGAsliten småbarnsmor? Tok blodprøver for et par mnd, mangler ikke noe spes av jern eller lignende...
Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Trener du? Har selv følt meg helt tappet for energi og utslitt, men etter jeg begynte å trene regelmessig så kom energien tilbake igjen. Nå har jeg skoftet treningen i ferien og merker allerede at energien er på tur ned igjen, så jeg skal komme i gang med treningen igjen denne uka. Det tok ikke mange dagene før energien min ble bedre etter jeg startet treningen, men anbefaler studio med instruktør for veiledning for å finne riktig trening. :-)
Smilefjeset Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Bra tanke. Jeg følte meg litt bedre da jeg holdt på med 30 days shred, så kanskje jeg skal komme meg i gang med det igjen. Fordelen med dette er at det ikke tar a,så lang tid men samtidig gir et skikkelig dytt. Men lurer på om jeg skal kjøpe meg noe omega3 eller noe i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå