Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Man føler seg virkelig ung og fresh nå de første grå dukker opp, og det mest merkbare ferie "minnet" etter bilferien er en hemoroide....gruff...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Haha, beklager, men hvem har sagt at 30åra er de nye 20åra? Om det er noen trøst har jeg hormonkviser fra helvete selv om jeg blir 30 i år. Grrrr. Nok til å bli fly forbanna bare det.
Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Ikke snakk om kviser, jeg ble ikke plaga før jeg fikk jentene med den faenskapen. Dessuten kunne jeg stappe i meg akkurat hva jeg lystet uten å legge på meg et gram, nå kan jeg knapt lukte på kaka før kiloene kommer galopperende...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 ooooh, kvisene har vært her siden jeg var 12. Tar jo faen meg aldri slutt. onde kropp. Og jeg blør masse enda, etter flere barn. Ingenting funker, kan hvem som helst som blør som en foss få fjernet livmoren tro?
Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2010 Verdt et forsøk å høre med legen om alt annet er prøvd, heldigvis kvitt monstermensen, er en av de veldig heldige som tåler og har knalleffekt av hormonspiralen merkelig nok, men noe må man ha flaks med vel? Vurderte selv det hvis ikke noe annet funket siden jeg ikke orka å leve med smertene og helvete 2uker hver mnd pluss ei halv uke med PMS før mens i tillegg. Men nå er både PMS og mens borte, men huda ble verre av hormonspiralen desverre, men holdes litt i sjakk av Proactive, men må være veldig flink å holde den rutina, jeg slurva ei uke og tilbake til start igjen...gruff...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Ja, må bare vente litt etter fødsel, så det er regelmessig mye først. ha ha. Proactive? Hjelper det?
Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2010 Proactive er ingen mirakelkur, men har gitt meg en viss effekt, men får kviser i perioder hvis jeg slurver det minste med bruken. Men mye bedre enn før uansett :-) Så jeg kommer til å fortsette til jeg eventuelt starter på roaccutan siden jeg er drittlei.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Sa legen din noe om hva som skulle til for å få lov å fjerne livmor eller? Mannen min har jo sterilisert seg uansett, siden vi er helt enige om ingen flere barn osv.
Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2010 Er man plaget nok, alt annet er forsøkt og man har de barna man skal ha så tror jeg nok det skal rekke for å få en sånn operasjon. Men viktigst er kansje fastlegen, at dette er en som virkelig forstår og ser hvilke plager dette gir, så hvis du har en tilbakeholdene fastlege når det kommer til dette så vurder å bytte for å finne en som kansje er litt mer lydhør.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2010 #10 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har jo prøvd alle hormoner og får ikke bruke noe slikt fordi det gir mer blødningsplager. er ferdig med barn ja. Gynekologen min er vel egentlig lydhør for dette... hmmm.
Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2010 Har de forsøkt å brenne forresten? Min mor hadde god effekt av det.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 Nei, det også er jo et alternativ. Bare de tar nok. Men er det så mye bedre da? Enn en ful livmorfjerning? Jeg trenger ikke livmoren min mer uansett;)
Ugl@ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2010 Vel, du er klar over at fjerning av livmor kan bety endel for seksuallivet og underlivet generelt? Så å fjerne livmoren kan medføre en god del problemer du ikke forutså, derfor er de skeptiske til å fjerne den så lenge det ikke handler om liv og helse.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 Hvilke problemer? Jeg tar imot all info. Neida, det er jo brenning de har snakket om før. Så regner egentlig med at det er første de gjør. Om de vil hjelpe meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå