Tromsø^mamma Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg skal møte ei jente (16 år) på onsdag,hun skal begynne å passe jenta vår på 17 mnd enkelte kvelder elr ettermiddager. Hun er i slekt med en bekjent,så jeg vet at hun er ei grei jente. Spørsmålet er hva jeg skal si hun får pr time? Betaler dere mer pr time på kvelden? Tusen takk for svar!
lucky_mom Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Vi har betalt 50 kr timen uansett når på dagen det er. Synes det er enklere.
Tromsø^mamma Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Takk for svar! Er det andre som kan komme med forslag? Har lyst å betale 50 kr timen,men er redd hun syns det er lite.
magedans Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Vi har også betalt 50 kr timen og har selv syns det har vært mye Barnevakten vår (jente, 15 år) har kommet igjen og igjen så jeg tror hun også er fornøyd da. LItt vanskelig å diskutere slikt med ungdom. Vi gir gjerne litt ekstra om det er på kveld eller før jul ("Bonus")
lucky_mom Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Du får tenke på at det er en vinn-vinn situasjon Dere får barnevakt og jenta tjener noen kroner. Hvis dere må betale for mye har ikke dere råd til så mye barnevakt... Og lønna er vel svart? Det tilsvarer en del høyere lønn for en "ordentlig" jobb der det må betales skatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå