twoboys & a girl Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Er de å anbefale? Hva er best av kobber og hormon? Bivirkninger? Pris?
Gjest Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Min fastlege var negativ til spiral fordi mange opplevde kraftige blødninger...
magedans Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Skikkelig hot tema dette nå. Søk etter spiral i forum og du finner mange tråder med mange svar. Selv har jeg kobberspiral for 2.gang og er fornøyd med den. Pris ca 350, satte den inn ni uker etter fødsel (begge ganger). Ikke smerter, ikke økt blødning, ikke vektoppgang da dette ikke er hormonell prevensjon. Eneste negative var at trådene datt av (uten at jeg merket det) så da jeg skulle ta ut spiral nr 1 for å bli gravid fikk ikke fastlegen tak i den og jeg måtte til gynekolog som tok den ut ved hjelp av ultralydbilde. Ikke noe vondt men litt pes bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå