Gå til innhold

-7kg og 14 cm rundt livet JIPPI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har tatt meg 8 uker, men du verden hvor deilig det er å merke forskjellen nå. Nå har jeg bare 1 kg igjen til målet jeg satte meg. Da skal jeg kjøpe ny kjole. Gleder meg!

Det er faktisk ikke så mane som har merket at jeg slanker meg, har gjort det litt i smug :-), så jeg måtte bare juble litt her inne hvor jeg er annonym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :D

Sånt er godt :)) Selv gikk jeg ned 13 kg før jeg ble gravid igjen, stortrivdes med idealvekta mi, og gleder meg til å komme meg ned igjen etter fødsel ;) Motivasjon er alt!!

Skrevet

Kjempebra!!

Jeg driver også litt i smug. Vet ikke helt hvorfor ,men jeg trives best slik.

fettskalvekk.blogg.no

Fortell gjerne hvordan du fikk det til.

Skrevet

Morsom tittel på bloggen!

Skrevet

Har spist helt vanlig mat, men i mindre mengder enn vanlig. Jeg har kuttet helt ut snop, kaker ol på hverdager, men tillater meg det i selskaper eller en gang i helgen.

Skriver ned hva jeg spiser på vektklubben og noterer hva jeg veier og livmålet hver uke.

Spiser masse grønsaker i alle varianter. Skal vi ha is velger jeg den minste vrianten. Spiser bær med melk ol som kosemat/desert.

Ligger på ca 1400 kcal de fleste dager og har ca en dag i uka hvor jeg spiser kansje 2300 kcal.

Beveger meg mye på jobb, og forsøker å leke intensivt med ungene på trampolina, spille fotball ol, men trener ikke noe spessielt.

Skrevet

du har vært flink ja. det er liksom det samme jeg prøver på. det er jo den beste måten syns jeg, man må bare være tolmodig.

og tittelen på bloggen er veldig passende :) skulle gjerne vært "tynn og lekker så jeg nesten brekker" meeeen desverre..one stykk real woman her ;)

Skrevet

Jeg er ikke "tynn og lekker" men nå nærmer jeg mg "slank og sunn". På sikt tror jeg det er bedre.

HI

Skrevet

enig med deg :)

fettskalvekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...