Gå til innhold

Hvilke land har de vakreste kvinnene og vakreste mannfolka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alltid land med kjekke menn har vakre kvinner og omvendt.

Franske menn er liksom ikke særlig hotte. Men mange fine damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brasil er jo kjent for å ha sexy og vakre jenter. Men det kan ha med at det er ekstremt fokus på det. Det er det landet med mest plastisk kirugi i verden. Stort slanke og trenepress og jenter lærer å vrikke hofter og spille på sex fra de er små.

Så liker ikke kulturen deres. Sex, sex, sex.

Italia har utrolig mange deilige menn! Uten hoftevrikk og operasjon.

Skrevet

Synes Australia har både pene menn og kvinner.

Mange pene østeuropeiske kvinner også, men har til gode å se pene østeuropeiske menn.

Norske og svenske menn og kvinner er begge pene.

En del pene asiatiske damer også, mens mennene er sånn midt på treet.

Noen afrikanske land har meget pene kvinner med nydelig beinstruktur, men jeg synes de afro-amerikanske mennene er penere enn de helafrikanske.

Skrevet

Synes ikke det er så mange kjekke menn her hjemme.

Blir helt ødelagt av at så mange på død og liv skal være brun, trangkledd og moikanersveis. Blæh.

Gi meg en vakker mann som oser sex uten masse gørr i håret, homsesmykker og barbert pung!!

Skrevet

Flotteste mennene jeg har sett var i Kenya. Når det gjelder damer synes jeg faktisk vi er ganske flotte her i Norden.

Skrevet

Arabiske menn er ganske kjekke..De er litt sånn "Latin-menn";- men ikke så "fine" om dere skjønner..Litt røffere i kantene på en måte :o)

Når jeg tenker meg om, så er vel også arabiske kvinner veldig, veldig pene.

Særlig Berbere, en gruppe veldig lyse nomader i Nord-Afrika, har pene menn.. Som han norsk-iranske designeren sa motebransjen ville ha "svarte" modeller,- Sorte, men mer som hvite dyppet i sjokolade :o) DER har du berbere :o) Mange har lyse blå eller grønne øyne :o) SJokohud og mørkt hår :o) Som blekes litt i sola :o)

Styggeste folkeslag er vel de berømte skottene......Briter (folk fra storbritannia generelt) er vel mindre pene,- men som en spansk kompis av meg sa. Ingen er jevnt over så stygge som briter, men de aller, aller peneste damene jeg har sett har vært britiske :o)

Til syvende og sist er det vel øyet som ser. Skandinaver blir fort fargeløse og kjedelige. Er så typsik "arisk/skandinav" selv at jeg hadde nok blitt satt til avl med en gang under 2.verdenskrig.Mannen like så..Blonde, høye, atletiske, barna også......Et glansbilde for alle nazi-parti min lille familie..Men skulle ønske vi var litt mer "eksotiske" jeg da :o) Men sånn ble det altså ikke..Ble vel sammen med "Unntaket som bekrefter regelen"....:o)

Skrevet

Greske menn og indonesiske kvinner

Skrevet

Nordamerikanske indianere (menn) og asiatiske kvinner (Thailand, Indonesia)

Skrevet

Kvinner fra Brasil og Thailand er utrolig vakre!

Når det kommer til menn synes jeg det er vanskelig å plukke ut land, men de aller vakreste mennene mener jeg kommer fra Norge, Iran og Nederland

Skrevet

Italia, uten tvil!! Verdens vakreste kvinner og menn!!

Skrevet

Montenegro har de vakreste menneskene av begge kjønn. Har aldri sett så mange smellvakre mennesker som i hovedstaden der. Som for øvrig er en utrolig stygg by.

Skrevet

Enig, italienere er flotte!!

Skrevet

Skandinaviske kvinner og italienske menn.

Skrevet

Iranske kvinner.

Marrokanske, tyrkiske, cubanske og italienske menne.. nam nam

Skrevet

Italienere vil jeg si, gjelder begge kjønn.

Skrevet

Norske kvinner og asiatiske menn.

Skrevet

Skandinavia.

Også liker jeg damene i balkan-området, men mennene der er ikke såå hotte. (Det er forresten maaange mindre pene damer også, men synes det er flest vakre)

Også asiatiske kvinner. Men mennene DER er ekle!

Skrevet

jeg har reist mye rundt og holder en knapp på italienere.

Skrevet

enig, italienerne er vakrest!

Skrevet

Jeg har også reist mye rundt og synes italienske menn ser ut som homser. Desutten er de små.

Nei, takke meg til høye, flotte Argentinere.

Skandinavere er også pene mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...