Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Ser det er mye snakk om bruktpriser. Betalte 3700 tror jeg. Kjøpt i fjor sommer. Brukt kun på to ferier. Tenkte å legge den ut.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Som en med baby i utlandet er jeg i totalt sjokk over at noen kan bea tale 3700 for ei maclarren trille, til bruk på ferie. De koster rundt tusenlappen på lokale baby butikken, og da brukes de fra baby som eneste barnevogn. Sykt dyrt!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Stemmer ikke. Jeg tenkte å kjøpe i utlandet. Bestiller man fra utlandet er det nesten samme sum etter toll og moms. Sjekket USA og Italia. Jeg er ikke HI. Er enig i at det er dyrt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Det er vel bare til å sjekke finn.no hva de ligger på det da :-p Om du laget et innlegg i håp om å få solgt her inne så er det lite smart!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Det gjorde jeg ikke. Veldig lette vogner å selge. Forrige Maclaren ble solgt på 5 minutter. Og den var godt brukt. Men det var en prisdiskusjon på bruktvogn og pris i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå