Gå til innhold

Hva er mest vondt? Epilator eller tatovering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så innmari lyst på en tatovering med bukselinningen/trusekanten men tør ikke. Jeg har tegnet tatoveringen for flere år siden men tør ikke ta den. Jeg bruker epilator gjevnlig og får kommentarer på "det tør du men ikke å tatovere deg". Hva er verst tatovering eller epilatoren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epilator er tusen ganger vondere. Tatovering nede på magen merker du knapt.

Skrevet

Epilator er tusen ganger verre en tatovering!!!! Har prøvd epilater en gang i mitt liv, og aldri mer. Men har 4 tatoveringer... ;)

Skrevet

Helt enig. Epilator er mye mye værre. Har prøvd en gang jeg også, og aldri mer.. Jeg har også 4 tatoveringer, og skal ta en til nå til høsten :)

Skrevet

Epilator på leggene er jo ikke vondt i det hele tatt. Så tatovering er mulig LITT vondere enn det. Men jeg synes ikke tatovering var vondt i det hele tatt, egentlig.....

Men om du bruker epilator under armer og i bikinilinje kan jeg trygt si at å få en tattis er bare at ømt kyss til sammenligning.

Skrevet

Takkfor svar alle sammen. Jeg bruker bare epilator på leggene og bikinilinjen men da er det jo jeg som har kontrollen. Får se om jeg tar meg sammen og får drømme tatoveringen på plass:) Takk!

Skrevet

For å snu litt på det til noe jeg lurer på (beklager å spørre i din tråd!):

Hva er vondest av å vokse og å bruke epilator?

Skrevet

Jeg syns definitivt epilator er det værste jeg har vært med på når det kommer til selvpåført smerte! Hehe.

Og ser det er en Dunham-fan her ja :P Og syns forresten epilator er mye værre enn voksing...!! Men nå har ikke jeg prøvd voksing hos proffesjonelle da. Bare hjemme, med varmvox og tøystrimler.

Skrevet

Lett spørsmål: epilator er definitivt vondest!

Skrevet

Jeg bruker kun epilator da jeg ikke tør å vokse. Auuuuu.

Skrevet

Dun-haaaaam! You're the other white meat! ;-)

Skrevet

Once you go purple, you never go back!! :-D

Skrevet

hahaha, ler så tårene triller fremdeles, 3 år etter jeg så det første gang =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...