mariabee Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 vi har en bokhylle i vanlig trefarge som vi ønsker å male. Denne skal stå på barnerommet, og kunne tenkt meg noe annet enn hvitt og brunt/svart. Vi venter en jente så vidt vi vet, men rosa er ikke favorittfargen Forslag???
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 lys grønn, lilla, lys gul? Eller så kan du gjøre som jeg skal: male furuhylla hvit og male figurer på lykke til:)
mariabee Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2010 rødt var neimen ikke dumt skal eg si deg:) har tenkt på hvitt, men sengen blir jo hvit, kommoeden er hvit, skapet er hvitt... med andre ord, nok hvitt:) rødt var et godt forslag:)
mamiladi Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Hvit med marihøner og blader :-) Lysegul, eller himmelblå med gress i bånn og skyer oppover. Rødt er stilig da! Det blir et fint blikkfang :-) Eller vanlig hvit men med små gulldetaljer, feks. en prinsessekrone på hver side, eller noen fine trykk inni bokhyllene???
Fru.Antonsen Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Vi malte bokhylla hennes lilla vi Ble råbra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå