Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hei:) Jeg har akkurat begynt å trene etter videoen 30 days shred og lurte på om noen hadde lyst til å dele litt erfaringer? Gjør dere det hver dag og hvor fort merket dere resultater? Har dere lagt om kostholdet veldig? Håper noen svarer, blir spennende å høre
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Det er en treningsvideo med 20 min trening. Den er delt opp i flere nivåer og siden jeg er nybegynner, er jeg på nivå en. Men jeg blir jo skikkelig sliten! Sier litt om hvor dårlig form jeg er i
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Mistet 5,5 cm rundt livet på en måned. Begynte å se forskjell etter 2-3 uker. Prøver å trene hver dag, men har ikke klart det pga. reiser, vært syk osv. Ikke lagt om kosten i det hele tatt. Spiser masse potetgull i helgene. :-) Får masse kommentarer om jeg har gått ned. Men burde vel legge om kosten om jeg skal få ordentlig 6-pack, noe som forsåvidt ikke er målet heller...
thea - M har gull i gulping Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Trente nesten hver dag i ti dager:P Så skulle jeg reise litt og datt ut, har ikke trent siden.. Jeg gikk ned 3 kg på 10 dager og etter jeg ''sluttet'' har jeg gått ned en til. Mistet godtesuget så det kan jo forsåvidt være en grunn (ikke det at jeg spiste så mye før heller da) De to første gikk jeg ned etter 3 dager
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Jeg startet for halvannen måned siden og er kjempefornøyd med resultatet De første 30 dagene trente jeg hver dag, synlige forandringer kom etter 1-2 uker. Etter de 30 dagene har jeg fortsatt på level 3 og trent så ofte jeg kan, ca 5 ganger i uka. Jeg har ikke badevekt og tok ingen mål før jeg startet, men jeg merker godt på klærne at det har skjedd en forandring. Jeg veide meg på sykehuset etter siste fødsel for 10 måneder siden, da veide jeg 76 kg (er 168 cm høy). Nå passer jeg klærne jeg brukte før jeg fikk barna mine, magen og overarmene er mye strammere, lårene har fått muskler og cellulittene jeg hadde er nesten usynlige. Under gode lysforhold kan man nesten se konturene av en sixpack på magen Jeg har akkurat samme kosthold som da jeg begynte å trene, med smågodt, brus og ekstra god mat i helgene. 30 days shred kan virkelig anbefales på det varmeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå