jigær82 Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 hei.. er det fra uke 24 eller 28 dem sier at man skal kjenne daglig med liv...? hører så mye forskjellig....
♡snuppa♡ Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 man skal kjenne liv daglig fra ca.28....går det en dag eller to uten at du kjenner noe skal man kontakte lege...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 hmm...blir ikke helt klok på det der altså.....i det siste gravid bladet som kom ut i dag står det fra og med nå (uke 25) skal du kjenne liv hver dag.............................?i noen bøker står det 27 og 28 ehh??
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Jeg fikk vite i dag av legen når jeg tok ultralyd at nå skal jeg kjenne liv hver dag. Men trenger ikke være masse, men at jeg kjenner at det er liv. Og jeg er 24+1 i dag. Fikk beskjed at jeg skal ringe føden dersom jeg ikke kjenner noe daglig nå framover...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 jeg har kjent daglig liv i mange uker og blir uansett bekymret nå om jeg plutselig ikke skulle kjenne noe en dag....gud forby!! 23 uker i dag...
Kyllingbein Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har også kjent i flere uker (les 3-4) allerede. Liv nesten hele dagen. siste to uker også utenpå. De 3 siste dagene har det vært stille og jeg er da bekymret nå. Men får vel holde meg unna lege/jordmor noen uker til. er jo bare i uke 21 Husker ikke når man sier daglig men trodde kanskje det var uke 24? Utgangen av den.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Tydelig at man kan bli forvirra når noen får høre at det er fra uke 24 og andre hører fra uke 28 med å skal kjenne daglig liv. Men jeg fikk vite fra uke 24 i hvertfall.
april*82 Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 Hmmm...forvirrende... Tror det er litt individuelt. Selv har jeg kjent liv hver dag siden uke 16-17, så rent personlig ville jeg reagert hvis det hadde gått en hel dag uten at jeg kjente noen ting allerede fra uke 20 (er nå i uke 25). Hvis man kjenner lite liv, er det kanskje ikke noen grunn til bekymring før uke 28? Alle babyer og kropper er jo forskjellige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå