Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang undertøy til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg BH og truse til bryllupet, men tenkte også og ha strømper og hofteholdere, og det er noe jeg ikke har noe erfaring med. Men det kan brukes til en vanlig truse ja? Man trenger ikke ha string-truse? Sikkert kjempedumt spørsmål..

Og må jeg på undertøysbutikk for og kjøpe det?eller selges det i vanlige butikker, feks lindex, cubus e.l.??

Håper noen kan svare en uvitende brud....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handlet truse - bh og stay ups på lindex - tror ikke han brydde seg så mye om det kl 0330 om natta :-) hihi

Skrevet

Er fortsatt ganske blank på dette område jeg, hjelp ønskes!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei,

Vet ikke om du har fått kjøpt deg undertøy ennå, men jeg kjøpte mitt i en undertøysbutikk (Triumph). Kjøpte BH og truse der, samt en hofteholder som man fester utenpå trusa. Den er slik at du fester den med hemper bak, så henger det stropper på den. Du kan ha den utenpå det du vil (vanlig truse/hipster/string). Veldig smart. Strømper kan man finne på butikker som Lindex, cubus o.l.

Det er litt dyrere å kjøpe i undertøysbutikk, men man får i hvert fall god hjelp der, det er jo liksom det de driver med.. :)

Håper du finner det du ønsker og lykke til med bryllupet :)

Skrevet

Har ikke kjøpt enda, så tusen takk for svar :)

Skrevet

Jeg har selv jobbet på Triumph- der er vi flinke til å hjelpe med akkurat riktig undertøy til alle slags kjoler. Hofteholdere kan brukes over alle slags truser. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...