Gå til innhold

Noen med lignende erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt småblødninger kun på papiret etter dobesøk, 1 eller 2 ganger om dagen. Første gang var for to uker siden, var da til ul og fikk se et bankende hjerte. Så, en uke eller kom blødningene tilbake, fremdeles like lite. Så stoppet det igjen, men i dag fikk jeg brun utflod på papiret, litt mer enn jeg har hatt tidligere.

Jeg målte hcg på onsdag og skal igjen i morgen, men jeg har lest at hcg kan stige som normalt selv om man har hatt MA!?

Jeg er i dag 9+3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt blødninger, men jeg skjønner at du er stresset!

Så jeg dytter jeg...

Skrevet

Det er bare tøys å måle hcg om du er ni uker på vei. Så langt ute i svangerskapet er det ikke lenger forventet å se stigning. Du kan være akkurat like gravid om hcg-nivået ditt går ned på neste blodprøve.

En ultralyd er det eneste som kan bekrefte at alt er i orden. Sjansen for at ting er som de skal er stor når du har sett hjerteslag.

Skrevet

Jeg har. Da jeg gikk med nr 2 hadde jeg til stadighet blødninger, så ofte at det ble nesten rutine. Blod på papiret, ringe lege/ sykehus, ringe mannen min, inn til ultralyd. Alt var ok.

Hadde forranliggende morkake, så jeg måtte inn på sjekk hver gang jeg blødde. Til sammen hadde jeg 13 ekstra ultralyder, og alt var greit hver gang.

Jeg skjønner at du er engstelig, men blod betyr ikke nødvendingvis at det går ille. " Spira" mi er 3 år og hopper på trampolina utenfor vinduet nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...