Gå til innhold

Drømmen har gått i oppfyllelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG SKAL BLI FAR! :D Er ikke til å tro. Noe så fantastisk!

Kjenner jeg får en klump i halsen når jeg tenker på det. Vanskelig å konsentrere seg på jobb om dagen hehe. Heldigvis er det snart ferie.

Åsså på første forsøk i gitt. Tydeligvis var "soldatene" klare til mars hehe.

Fant ut at en nabo har termin samme dag som oss. Blir et koslig nabolag. Men hva var oddsen for det? Sprøtt. Hehe

Hva tenkte dere andre når dere fikk nyheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Så koslig at det stikker innom en pappa i ny og ne! :) Håper at mannen min også kan komme med samme nyheten snart! Ønsker så gjerne å gi han ett barn til! ;)

Lykke til på ferden, og ha et fin svangerskap med din kjære!

Skrevet

Det var et veldig koselig innlegg, gratulerer!!

Helt umulig å beskrive hva jeg tenkte når jeg testet positivt, var veldig mange tanker og følelser på en gang hehe. Nå er vi jo i uke 25 allerede og det er helt fantastisk å kjenne den lille jenta våres romstere rundt i magen min.

Håper mamman til nurket ditt får et lett svangerskap så hun kan kose seg med voksende mage og baby som etterhvert begynner å sparke;)

Skrevet

Takker så mye for gratulasjoner :-) Kjempe koslig.

Ja, må innrømme at gliset sitter løst om dagen. Vanskelig å finne ord mange ganger. Er vel få beskrivende ord som passer til det utrolig fine som har skjedd.

Hun har 2 små gutter fra før så hun kjenner jo en del til detta her. Jeg derimot skal på bokhandelen etterpå, få tak i noe litteratur så jeg kan lære litt og gjøre det best mulig for henne. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...