lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Trenger tips til norske (evt svenske) sanger som kan fremføres i kirken av solist. Og noen sanger som skal fremføres under middag/fest til piano eller gitar.
*gruffalo* Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Vi hadde to som sang i kirka. De sang "du og eg" av bjørn eidsvåg og "gabriellas sång". Den er fra filmen så som i himmelen. To fantastiske sanger, og har fått mye tilbakemelding av at det var bra valg. Men, det viktigste er jo å finne sanger som passer til dere. Jeg synes den norske versjonen av "raise me up" er veldig fin. Og "det vackraste" er også fin:) Mange fine sanger å velge mellom;)
Luni og go'gutten =) Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Hellbillies med "Den finaste eg veit" - fantastisk låt som Stordalen hadde i seremonien sin
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Vi hadde Tir na noir (Vamp). Men Gabriellas sang, å, den er nydelig, får frysninger.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2010 Takk for tips, men tar gjerne i mot flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå