Gå til innhold

Gynekolog time - ultralyd :)


Februar 11 & juli 13

Anbefalte innlegg

Jeg skrev tidligere om en litt rar innkallelse til gynekolog. Er i dag 8+2 og var på denne timen nå i dag. Det viste seg at dette var feil og kontordamen hadde forvekslet uke 8 og uke 18.. Men når jeg først var der så fikk jeg en gratis tidlig ultralyd :) Jeg så hjertet som banket og str stemte med en dag i avvik! Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;) var sikkert herlig å se det bankende hjertet!

 

Var det innvendig ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk å se hjertet banke! Jeg fikk UL da jeg var i 7 uke og så det allerede da. Snart ny UL, gleder meg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var innvendig ultralyd. Veldig kjekt å se at alt så greit ut. Det ser nå ut som kvalmen har sluppet taket, veldig deilig etter fire uker med kvalme fra lunsj og til sengetid!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var idag å¨tidlig UL ,jeg er 7+5 og det var så deilig å se det lille hjertet slå..det var herlig :):):):):) endeliiiiiiiiiiiiiiiig sitter det en spire :):):):):) snakk om lykke :) å bedre blir den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det var en veldig betryggende følelse å se hjertet slå. Hvor stor var din? Min var 1,35 cm. Jeg var 8+2 den dagen jeg var der, og han mente 1,35 cm tilsa 7+6, men at det var så godt som riktig str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...