Gå til innhold

Gynekolog time - ultralyd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev tidligere om en litt rar innkallelse til gynekolog. Er i dag 8+2 og var på denne timen nå i dag. Det viste seg at dette var feil og kontordamen hadde forvekslet uke 8 og uke 18.. Men når jeg først var der så fikk jeg en gratis tidlig ultralyd :) Jeg så hjertet som banket og str stemte med en dag i avvik! Deilig :)

Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;) var sikkert herlig å se det bankende hjertet!

Var det innvendig ultralyd?

Skrevet

Fantastisk å se hjertet banke! Jeg fikk UL da jeg var i 7 uke og så det allerede da. Snart ny UL, gleder meg. Lykke til!

Skrevet

Ja, det var innvendig ultralyd. Veldig kjekt å se at alt så greit ut. Det ser nå ut som kvalmen har sluppet taket, veldig deilig etter fire uker med kvalme fra lunsj og til sengetid!

Skrevet

Jeg var idag å¨tidlig UL ,jeg er 7+5 og det var så deilig å se det lille hjertet slå..det var herlig :):):):):) endeliiiiiiiiiiiiiiiig sitter det en spire :):):):):) snakk om lykke :) å bedre blir den :)

Skrevet

Gratulerer! Det var en veldig betryggende følelse å se hjertet slå. Hvor stor var din? Min var 1,35 cm. Jeg var 8+2 den dagen jeg var der, og han mente 1,35 cm tilsa 7+6, men at det var så godt som riktig str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...