Gå til innhold

Da er det min tur å ha kjærlighetssorg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det så fælt. Bare griner og griner. Ikke sovet i hele natt. Hater dette.. Hvordan komme over sorgen etter han?

Vi har vært sammen 2,5 år.. Og har hatt mange fine stunder og gode minner. Men siste året har han vært syk, med tvangslidelser. Og dette har gått veldig utover alt.

Det siste halve året har vært tøft. Vi har kranglet en del. Og jeg vurderte mye å gå frah an. Han har tydeligvis tenkt det samme.

Så i går kveld snakket vi om det, og fant ut at vi nok har det best uten hverandre. Som sikkert er rett.

Men hvofor er det så vondt. Jeg er knust. Klarer ikke se enden ut av dette.. Jeg er redd og føler meg så alene :(

Vi gjerne høre hvordan dere har kommet over noe slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv ned alt som er negativt ved han.

Det han hindret deg i å gjøre.

Fokuser på alt det negative i en periode og spar det gode til når det gjør mindre vondt.

Skrevet

Ja, kanskje det.

Akkurat nå er jeg slik at jeg nesten bare ser det positive.

Jeg klarer bare ikke slutte å gråte. Jeg er så redd for hva fremtiden vil bringe. Hvordan skal jeg klare meg uten han?

Selvom vi hadde det kjempe vanskelig, og jeg hadde tenkt på dette lenge. Hvis det er rett, hvorfor føles det da så vondt?

Skrevet

Fordi følelsen av tap kan overstyre fornuften. Så enkelt er det.

Hjertesorg er ikke dødelig, og det går over. Lykke til.

Skrevet

Takk for det..

Håper bare det går over snarest. Jeg hater å føle det slik. Det er jo det vondeste man kan ha nesten dette..

Tingene hans er her ennå.. Har ikke avtalt noe tid for henting. Ikke snakket med han siden..

Skrevet

Dagen har gått så tregt. Gikk en times tur nå. Men klarte jeg å la være å gråte på turen?? Neeei..

Hvordan komme over sorgen??

Skrevet

Vet det er klisjè, men bruk tiden og venner til hjelp.

Prøv å finn på noe med vennene dine og familen din. Vær minst mulig alene den første tiden.

Prøv å tenk på hvorfor det ble slutt.

Plutselig en dag finner du ut at du ikke har tenkt så mye på han.

Vet at kjærlighets sorg er helt forferdelig! Sender deg en klem

Skrevet

Ja, jeg skal bruke familien og venner nå altså.

Orker ikke være så mye alene. Har jo jobben og. Men det blir tøft å komme på jobb i morgen. Kommer nok til å begynne å gråte på jobb.. Hater dette..

Skrevet

Jeg føler med deg, det er grusomt å ha det slik! Jeg satt i to uker på soverommet, jeg..

Nå er jeg glad jeg ble kvitt ham. Det går over, kanskje fortere enn du aner. Jeg flyttet og startet på ny.

Skrevet

Takk skal du ha :) Hjelper å skrive her.

Håper det går fort her også. Nå minner alt om han.

Jeg er jo utrolig glad i han, selvom vi ikke passer til å være kjærester. Har jo masse minner osv. Er bare en uendelig sorg jeg føler nå. Så vondt. Smerter i hjertet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...