Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 som har 2-4 forskjellige fedre til barna sine..hva tenker dere om dem?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 hmm..3 barn med to forskjellige fedre er vel ganske vanlig, så den dropper vi..så da blir det 4-5 barn med 3-4 forskjellige fedre istedet;) Hi
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 3 barn med 4 forskjelige fedre og er ganske uvanlig, så da dropper vi vel den og..?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Jeg syns ikke "de" er en egen gruppe mennesker, så jeg syns ikke noe om "dem". Det er mange grunner til at noen får barn med flere fedre, ingen situasjon er lik. Og det er ikke alltid det er planlagt slik, men det skjer da. Om samboeren min hadde gått fra meg nå (vi har ett barn sammen), så hadde jeg absolutt vurdert å få flere barn hvis jeg traff noen andre senere. Og slikt kan skje mange ganger, at man går fra hverandre av ulike årsaker, og får seg ny kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Jo, skjønner den at det kan bli slutt etter en stund, at man treffer en ny å vil ha et barn til med den osv, men for meg så virker det som om noen bare produserer barn her og der uten tanke for at de faktisk ta vare på disse barna, tenker ikke på at det blir helsøsken her og mange halvsøsken her og der. Greit at det er 2 edre inn i bildet, men er det ikke en tanke å vente noen år da til man har et trygt og fast forhold før man setter disse barna til verden?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Jeg er en ganske dømmende person så hvis jeg ble fortalt at Kari har fem barn og fire fedre hadde jeg hevet øynbrynene litt. Det hadde ikke hindret meg i å bli kjent med Kari og for meg så stiller ting seg anderledes når jeg får høre hele historien. Det sier jo mer om meg som meneske enn om Kari med alle barna og fedrene.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har faktisk 2 barn med 3 fedre, slå den! Når jeg forteller folk at ene ungen min har to fedre så blir de litt forfær, men nå er gutten så stor og alle rundt oss synes det er helt naturlig. Gutten er veldig glad i begge sine fedre. Kan noen gang bli mye for meg å holde styr på de flere kan ønske å ha han samtidig, ferier må planlegges nøye.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 Livet blir ikke alltid slik man planlegger det - og det kan være gode grunner for at familien er blitt som den er blitt. Jeg synes det blir feil å skjære alle over en kam - og velger å reservere min "dom" til jeg kjenner personen og situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #10 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har selv 4 barn. 1 med 1 og 3 med 1. Men jeg må si jeg synes det er merkelig at man må ha barn med alle man er sammen med. Blir jo nesten det når det er 3-4 fedre inne i bildet.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 enig med 11.06, MÅ man ha barn med alle man er sammen med? Jeg har 2 barn med 2 fedre, samboer med far til den minste. Mulig vi skal ha en til om et par år, men aldri i livet om jeg kommer til å sette et barn til verden om det skulle blitt slutt med barnefar. 2 fedre er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå