Gå til innhold

Hva heter du og er du fornøyd med navnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du hett hvis du kunne bestemme selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hett Beate - ikke fordi det er så sinnsykt fint, sikkert.

Men jeg liker det fordi jeg alltid har blitt kalt det - og etter at faren til bestevenninnen min gikk bort (Han som startet "bølgen") så liker jeg mer og mer å bli kalt Beate:)

Heter noe som ikke henger sammen med Beate en plass - litt merkelig, men:P

Skrevet

Jeg heter Anne-Brith og er fornøyd med navnet mitt.

Merker at jeg innimellom kaller meg selv bare Brith.

Elsker navnene Julia og Silja og håper en dag på ei jente som kan få et av navnene:)

Skrevet

Jeg heter Kari, og jeg liker navnet mitt veldig godt! Da jeg gikk i barneskolen, var jeg misunnerlig på alle med dobbeltnavn - Hanna-Viktoria, Hanne-Marit, Ann-Kathrin, Hilde-Kristine, Ane-Sofie og alle de andre. Men NÅ, i voksen alder, kunne jeg ikke tenkt meg å hete noe annet enn Kari :-)

Skrevet

Jeg heter Susanne, og er veldig fornøyd med det:-)

ikke altfor mange som har det navnet heller:-)

Skrevet

Karianne - og er fornøyd med det:)

Helene måtte det vært hvis jeg skulle bestemt selv!

Skrevet

Jeg heter Lena. Da jeg var liten ville jeg heller ha navnet Stine og jeg fantaserte lenge om å legge til et mellomnavn; Christine. I dag er jeg veldig fornøyd med navnet mitt.

Skrevet

eg heiter Turid...heilt greitt navn.....

Kunne tenkt meg å heite Elisabeth

Skrevet

Heter Therese. Er fornøyd med navnet mitt, men synest det er litt kjedelig ;)

Kunne tenke meg å hett Stine eller Camilla ;)

Skrevet

Jeg heter Theese og synes det er kjedelig, totalt uten klang.

Glad de ikke kalte med Charlotte eller noe annet sukkersøtt.

Siden jeg er vel 30 hadde jeg likt å hete Gunnhild. Synes det er tøft.

Skrevet

Jeg heter Siri, og det er et helt greit navn av sin tid. Vanskelig å forestille seg selv med et annet navn, men skulle jeg ha valgt hadde det nok blitt den norrøne versjonen Sigrid.

Skrevet

Heter Linda og er fornøyd:-)

Som liten ville jeg hete Kathrine;-)

Skulle jeg bytta navn i dag, ville det vel blitt Linnea..Men er fornøyd med Linda.

Skrevet

Heter Christine, og er utrolig fornøyd:) Har ikke møtt så mange andre som heter det heller.

Husker jeg var glad jeg ikke hadde ett navn som 3 andre i klassen også het.

Skrevet

Jeg heter Charlotte, sånn sukkersøtt ;o)

Om jeg er fornøyd? Vel, det er jo det jeg heter og fint lite å få gjort med det nå :)

Skrevet

Jeg hadde 3 Christine i klassen og 1 Christina.

27 i klassen.

Skrevet

Heter Camilla og alltid vært fornøyd med det. Skulle jeg hatt et annet navn kunne det kanskje vært Stine eller noe!

Men når jeg var liten ville jeg være gutt, så da ville jeg hete Fabian (!!!!) eller noe. Ha, ha.

Skrevet

Jeg heter Christine, syns navnet er HELT greit men kjedelig. Ville gjerne hatt dobbeltnavn. Var alltid "Lille-Christine" eller Christine H. som yngre, var maange som het det samme som meg. Jeg ønsket meg et navn jeg kunne ha for meg selv.

Skrevet

Heter Silje, og synes det er et UTROLIG kjedelig navn. Er liksom ikke noe kallenavn som henger ihop som man kan kalle seg for, slik som om man hadde hatt et lengre navn heller.

Har lenge hatt ønske om å forlenge det til Cecilie, men om jeg hadde gjort det var det ingen som ville kalt meg for Cecilie alikevel.

Skulle egentlig hete Monica, helt til den dagen jeg ble født, og ikke så ut som noen Monica. Hadde vært mye kjekkere å hete det da....

Vet iallefall det at mine barn skal ha lange, eller dobbelnavn, slik at de iallefall har valgmuligheter.

Skrevet

Jeg heter Suzannah. Tja, merkelig navn. Mine foreldre måtte søke om og få skrive det med Z når jeg skulle døpes. Jeg ville gjerne hett Sofie. Men nå har jeg nå fått dette navnet. Ingen kaller meg for Suzannah, her går det kun i Sanne, som er litt bedre.

Skrevet

Jeg heter Henriette og jeg synes det er et stygt navn! Jeg vet ikke hva jeg ville hett i stedet, mange navn jeg liker, men føler ikke noen av de passer meg.

Når jeg har krøllet håret føler jeg meg som en Camilla eller Marion, hehe..aner ikke hvorfor

Skrevet

Her skulle eg egentlig heite Viljar, for eg skulle egentlig væra ein gut, det var de hundre prosent sikker på når de var på ultralyd. Men ut kom eg, og då ble det Vilde istadenfor. Vilde i blåe klede...

Skrevet

Anne-Marthe

Helt greit, men hadde ikke hatt noe imot å hete Helena eller Leonora :-)

Skrevet

Jeg heter Lena. Er ganske fornøyd med det, kjenner heller ingen andre som heter det. Det syns jeg er positivt.

Det som er kjempe plagsomt er at så mange tror at jeg heter Lene. Typisk lærere og slik kallte meg det da jeg gikk på skole..det syns jeg ingenting om

Skrevet

Hehe, her er enda en Lena.

Føler ikke det er så vanlig navn egentlig.

Jeg har alltid vært en Lena, så har ikke tenkt så mye over det.....

Kjekt at mange idag velger å kalle babyene sine Lena (med A).

Det er vel noe med trenden korte navn og A ending.

Et annet navn?- Camilla kunne jeg godt kalt meg selv :-)

Skrevet

Jeg heter Monica og er super fornøyd med det=)

kan ikke se for meg at jeg har et annet navn, litt rart egenntlig=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...