Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Huff, vet ikke hvor jeg skal begynne. I dag la jeg meg ned på senga og gråt etter at han hadde gått på jobben. Vi står midt opp i flytting og oppussing og det er mye å tenke på. Jeg har tatt ekstra fri fra jobb for å ordne med pakking og rydding, noe jeg i utgangspunktet overhodet ikke liker å holde på med, han har ikke hatt mulighet til å ta ekstra fri. Han synes forøvrig alltid hans jobb har høyere prioritet enn min, til tross for at det er jeg som bidrar mest til familiens fellesøkonomi. I dag lagde han sur stemning og klagde over at han aldri hadde tid til å prioritere seg selv og det var tydligvis min feil. Men fy f... - vi jobber begge 100% og allikevel er det jeg som gjør mest husarbeid, lager nesten all mat, vasker alt tøyet og allikevel klager han!!! Vet ikke hvor mange timer han bruker hver uke på å ligge på sofaen å slappe av!!! Begynner seriøst å vurdere om det er like bra om vi går hvert til vårt. Men merkelig nok elsker jeg han og ønsker heller ikke at barnet vårt skal vokse opp med 2 hjem som det skal flyttes mellom.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Overse alle de "Herregud, så dum du er som ikke har gått fra han for leeenge siden"-innleggene som helt sikkert kommer til å kommer her nå en gang... Men, gi han heller en lekse! Gjør akkurat det samme som han f.eks. Om han legger seg på sofaen, gjør du det. Om han sier han skal ut med kompiser en kveld, sier du at du allerede har gjort avtale med en venninne.. Og om han tar oppvasken, kan du støvsuge stuegulvet! ...OBS; Ikke vask hans klær, selvfølgelig:)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Hi her. Enig i at jeg er for snill. Bare litt vanskelig å legge seg på sofaen nå når flyttebilen kommer om noen dager.....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Om det er dårlig timing akkurat nå, får du bite tenna sammen og holde ut til det passer bedre. Vet ikke om du så luksusfellen Sverige da de plukket ballonger? det var en smart idè synes jeg da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå