Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har fått høyt stoffskifte, og vurderer å prøve akupunktur istedet for medisin. Dette er fordi jeg vil fortsette å amme, og føler ikke for å slutte i det hele tatt! Noen som har erfaringer med dette? Eller akupunktur i det hele tatt?
magedans Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Ikke erfaring direkte med dette men brukte aku i forkant av begge fødsler og kjente godt at det hadde virkning på kroppen, BT senket, midnre hevelser og smerter, sov bedre....slike ting. Ta kontakt med akupunktør der du bor, de er ærlige og vennlige folk, hvertfall de jeg har vært borti Anbefaler Eli Bjørneby i Oslo dersom du bor i nærheten, evt de på Ski akupuntur. Lykke til med behandling, får håpe du blir raskt bedre
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 har god erfaring i forhold til at jeg var plaget med bihulebetennelse. Og kvalem i svangerskapet. Synes det er verdt å prøve istedenfor medisin.
Kate77 Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Fungerer veldig godt på meg i allefall. Har vært hos et par forskjellige og min erfaring er at de ikke overbehandler, men sier fra dersom de ikke kan hjelpe. Ville helt klart gitt det et forsøk om jeg var deg!
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2010 Har bestillt meg time hos aku i morra. Så får håpe dette hjelper meg, slik at jeg fortsette å amme ivartfall 2 mnder til! Kryss fingerene for meg jenter! (Takker for svar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå