Gå til innhold

gode tips til å få tro på seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd utroskap og kjenner at det sitter i. Nå har jeg truffet en i ett par mnd og alt er veldig bra. Det føles veldig riktig. Men nå begynner følelse for han å komme og kjenner at jeg blir redd for å bli såret. Har ingen grunn til å være bekymret, men jeg er tenke en del på det allikevel. Redd han plutselig skal treffe noen andre osv. Hva kan jeg gjøre med dette? For å få tro på meg selv og bygge opp min selvtillit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv opp dine 5 beste egenskaper:) Les dem hver dag.

Les noen bøker om hvordan du kan tenke positivt.

Fortell han at du har blitt såret før. Jeg sa helt ærlig til gulesider at tiden han møtte meg på var den verst tenkelige ettersom jeg selv var i samme situasjon som deg men tiden leger alle sår og litt etter litt vil du merke at du blir sterkere:)

Ikke heng i fortiden:) Kvitt deg med det. Det beste er å tilgi den som har såret deg og bare gå videre;)Finnes måter å kvitte seg medslike ting på. Jeg leste en bok som het Bruk ditt karma.Den var veldig passelig for megDA. Ellers synes jeg boken:Hemmeligheten er bra.

Masse lykke til:)

Skrevet

takk for svar. Vi har begge opplevd utroskap fra den andre foreldren til barna. Så sånn sett har vi den samme bakgrunnen og kan forstå hverandre. Men jeg synes det virkelig er slitsomt å tenke sånn. Og er også redd det skal ødelegge dette forholdet som er veldig i starten. Men jeg skal prøve noen av disse tipsene. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...