Gå til innhold

30 day shred:greide dere å fullføre dette herlige og HARDE programmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bitt av basillen hehe...jeg synes plutselig veldig synd på de som er med i The biggest loser og som har hun der Jill hengende over seg. Og de som er med der er jo ikke akkurat trent på forhånd.

Har dere greid å dfullføre hele programmet? Og er del 2 og 3 mye hardere enn del 1?

Jeg er sykt stiv og støl men satser på en pittelitt strammere kropp til et bryllup om 4 uker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom til dag 4 på level 2, da trakket jeg over med den friske foten min :P (røk et leddbånd i den andre før jul) Så har det liksom ikke blitt noe til etter det da.. Tenker hver dag at jeg skal begynne på nytt igjen, men det kommer alltid noe i veien ;) Nå har jeg bronkitt og ørebetennelse så da er det ikke aktuelt å gjøre noe voldsomme greier..

Del 2 er hardere enn del 1, men det gikk lettere etter noen dager. Merket faktisk på kroppen at den ble strammere selv om det var bare 14 dager jeg gjorde det. Stølheten går over ;) Gikk ned noen kg og på de dagene.. så nå håper jeg at sykdom forsvinner langt vekk fra meg så jeg kan bli litt aktiv igjen ;)

Ikke gi opp selv om du er stiv og støl, det blir bedre ;)

Skrevet

jeg har fullført level 1 og 2 nå.

har trent ca 12 dager på hvert level, og hatt et par dager uten trening innimellom (bare hvis vi har vært bortreist el.)

syns level to var ganske mye hardere ja, men man må jo bare gi alt, så merker man etter noen dager at man klarer mer enn man gjorde i starten.

jeg var kun stiv og støl de første 3-4 dagene av level 1.

har ikke merket de store resultatene på kroppen da. skulle gjerne mistet endel magefett.

merker jo at jeg har mer muskler og sånt da,

begynner på level 3 i morra!!

Skrevet

Jeg skal begynne på dag 9 eller 10 i dag. Jeg hadde min 7. økt på fredag, lørdag jogget jeg en lengre tur og fikk ikke tid til enda en liten halvtime trening. (mannen måtte få litt "egentid" han også) Også trente jeg i går..Vet ikke om jeg skal "tillate" meg selv og telle med lørdag alikevel...Er litt lei level1 nå.....Men må kanskej bare bite i det sure eplet og holde ut både i dag og i morgen, og vente til onsdag med ny, spennede økt (level2)..

Har sett gjennom øktene,- og synes ikke de ser så mye tyngre ut, de ulike øktene..Men (jeg husker ikke hvilken level som var hva) synes og huske at mens level1 var "Litt av hvert" på styrke/utholdnehet, så var utholdenhetsøvelsene verst på det ene og mens på det andre gjenværende level'et så var styrken det verste..Sånn ut ifra hvordan øvelsene virket....

Er ganske trent fra før, så level1 var grei kjøring, samtidig som at jeg to dager kun har gjennomført videoen uten annen trening i tillegg, og fått følelse av å ha trent :o) Resten av dagene starter jeg med 40-60 min elipsemaskin før jeg kjører level1. Motsatt gikk ikke. Da var bena stokk stive og nektet 10 min på elipsemaskinen..

Utseendemessig må jeg vel si at jeg har lagt meg ut og lagt på meg i denne perioden,- men det er ferietider og vi koser oss litt mer enn vanlig..Men det går greit:o) formen er tross alt blitt bedre,- kjente det på joggetuern at bena taklet motbakker MYE bedre..

Satser på og komme meg gjennom 10 økter, alle level, i løpet av juli..Planen videre vet jeg ikke..Men øker manualene fra 1 kg til2 kg, og kanskje ta en økt på hvert level en dag i uka + 60 min elipse....Og en dag i uka med langtur jogging..

Oj, detta ble langt :o) Men moro med flere som prøver det samme. Og kjempemoro når folk har resultat og VISE til :o) Lykke til alle kvinns :o)

Skrevet

Ja, jeg holdt på 30 dager i mai=)

Var SÅ stiv etter første økt på level 1, men det gikk jo over etter 3-4dager! Level 2 var tung. Vanskelig å forklare, men.... Level 3 er ihvertfall den gøyeste og letteste=) hihi

Gleder meg til å strax begynne på'an igjen;-D

Kooos dere med treningen!

Jeg merker hvor trøtt keg er, og lite energi jeg har når jeg ikke trener de 25min....

Skrevet

Ja eg har fullført. Men pga sjukdom og reise tok det meg mellom 6 og 7 veker. Synest egentlig level 1 var "verst", sikkert fordi eg ikkje var spesielt godt trent i utgangspunktet. Var ENORMT stiv og støl på dag 3 og 4. Blei på langt nær like støl på level 2 og 3.

No er eg som sagt ferdig med opplegget, og om nokre dagar (når eg forhåpentlegvis er ferdig med ein "eviglang" sjukdomsperiode med feber, bihulebetennelse, kraftig forkjølelse og bronkitt) skal eg begynne på igjen og trene level 1 mandag, level 2 onsdag og level 3 fredag. Berre for å holde meg i gang. Har kjøpt vekter på 2 kg no, tidlegare har eg brukt 1 kg (som var for lett, kjente knapt noko i armane).

Resultatet var forresten slik for meg:

Minus 3,7 kg

Minus 8 cm rundt livet

Ned 1- 1,5 buksestørrelse.

Og eg SER at både magen og armane er strammare :o)

Skrevet

å som jeg gleder meg til å starte!:)

Skrevet

Jepp, dette er det eneste treningsprogrammet jeg noensinne har klart å gjennomføre. Har trent det i ca. 1,5 måned. Har mistet 5,5 cm rundt livet og ser tydelig forskjell. Får masse kommentarer også. Det gir meg en piff til å fortsette. Skal gifte meg til høsten og vil være megafit!

Jeg synes det var vanskeligst å gå fra level 1 til level 2. Level 3 synes jeg ikke var så veldig tøft.

De første par dagene av en level er tøffest. Fra dag 3 kjenner man at man blir sterker og klarer mer. :-)

Skrevet

Jeg vil prøve!!!!

Men jeg er lat og dårlig på holde avtaler med meg selv:(

Men veldig motiverende å lese om resultatene deres!

Skrevet

Men er det best å gjøre det på morgen eller kveld?

Skrevet

Jeg synes det er MYE tyngre og trene på morgenen, kroppen min kommer seg ikke i gang, og merker at styrken er mindre og løpeturen tar lengre tid på morgenen. MEN jeg synes det er deilg de gangen jeg får gjort det unna tidlig som mulig..Så har jeg god samvittighet resten av dagen..:o)

Og det er vel uansett en "treningssak" og man vil venne seg til morgenøkter om man begynner med det..Men med barn og jobb, så passer det som regel best og trene når unga er i seng :o)

Så til å begynne med, om man mangler litt selvdisiplin, tror jeg det er greit og sette av 45 min på morgenen (da har man trent og dusja og ferdig med alt faktisk) til ei økt med Jillian, også tar man resten av dagen med godt samvete :o) Har du mulighet til å stå opp en liten time tidligere og gjøre det FØR de andre står opp i ukedagene så er det det aller, aller beste..Også kan du unne deg en økt litt senere lørdag og søndag (så man kan sove utpå litt..) Men er du veldig, veldig B-menneske så synes du kanskej dette er horrbielt...Og da er det enkle og ta det når unga er i seng..Det skumle da er at man føler man har "gjort nok" den dagen, og finner på så UTROLIG mange andre ting man"Må gjøre"/skulle hag gjort,- og vips, har man lurt seg unna i flere dager :o) Står du opp om morninge i ens ærend for å trene, så HAR du ingen unnskyldninger :o)

Lykke til.....Selv har jeg min siste økt med Level1 i kveld...Gleder meg til i morgen :o)

Skrevet

Hvor fikk dere tak i 30 days shred? Jeg er veldig interessert i å prøve det!!

Skrevet

Eg trener så å seie utelukkande om morgonen. Er B-menneske så det holder, men dersom eg ikkje får gjort unna treninga om morgonen blir det berre ikkje gjort. Er alt for tung i sessen etter middag, og når ungane er i seng då er det i alle fall ikkje tid for anna enn å dumpe ned i sofaen med ei bok eller ein film...

Eg er heime med ungane, så dei kan av og til bestikkast med frukost framfor nrk super mens eg trener. Picture-in-picture-funksjonen på tv gjer at vi har kvar vår halvdel, men ungane har lyden. Eg treng den ikkje etter eg har gjort opplegget nokre gongar. Ellers jobbar mannen min seint 2-3 dagar i veka så då får eg trent mens han underheld ungane.

Har i dag tatt level 1 igjen for første gong på over 1 mnd, med tyngre vekter og pipande luftvegar. Er visst ikkje heilt bra etter bronkitten, men det får våge seg... Deilig å begynne på igjen, sjølv om eg berre skal ta ein "vedlikeholdsdose" med ca 3 økter i veka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...