Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Man drømmer mye rart som gravid, og noe jeg opplever hver natt er at jeg drømmer om navnet til babyen. Vi har ikke bestemt navn til den lille, men hver natt når jeg drømmer om babyen, så drømmer jeg at den har et bestemt navn. Det er et helt normalt og fint navn, men som sagt, vi har ikke bestemt oss for noe konkret. Har drømt om dette navnet nå i to måneder. Er det underbevisstheten min som ønsker sterkt det navnet, eller kan det hende at babyen prøver å fortelle meg hva h*n heter? Hehe, jeg vet jo egentlig svaret, men alt man lurer på...:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Tvilsomt:) Jeg drømte mye da jeg gikk gravid, særlig på slutten. En drøm gjentok seg mange ganger og det var at jeg fødte en diger gutt på ca 2-3 år som hadde mørkerødt krullete hår. (Både faren og jeg er blonde og har stritt hår og visste at vi ventet jente.) Ut kom lille jenta, blond og fager og veide 2,5 kg og hadde lite felles med drømmene mine. Lykke til med fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå