Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Har trent og spist riktig i et par uker nå, gikk ned sakte men sikkert. Men jeg var ute på livet i helgen, og da jeg tasset opp på vekta har jeg gått opp MER enn jeg hadde gått ned til nå. Blir så sur og lei meg. Bare pga en bytur raser man opp i vekt! I tillegg startet jeg på p-piller for et par mnder siden, har aldri hatt problemer med å gå ned i vekt før nå! *dagens utblåsning*
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Sånn er det. Min kropp funker litt på samme måte. Om jeg tar meg en kveld på byen eller spiser mye godter en lørdag, så har jeg "ødelagt" alt. Bare å begynne på nytt omtrent. Men det fine er jo at da er vanene allerede der, så det koster ikke like mye å starte opp igjen. Om vekta mi skal endre seg må jeg trene rævva av meg og holde meg unna alt som er fyfy over ganske lang tid. Akkurat nå nyter jeg livet litt og innser at de 3 kg ikke kommer til å rase av meg siden jeg spiser en is om dagen liksom, men om de ikke kommer av i sommer, så har jeg alltids høsten. Lykke til med ny start! ppillekg er forresten noe dritt. Digger spiralt
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Takk for motiverende svar, alltid godt å lese at man ikke er alene:) Ja, jeg hadde egentlig ingen planer om å starte med prevensjon. Jeg er alene og vet av erfaring at jeg legger på meg av p-piller. Men tar som behandling for PCOS:( Det verste er at jeg ikke har bare noen få kg, jeg har over 30 kg å gå ned:( Og etter at jeg er "ferdigslanket" skal jeg ha bukplastikk - noe som er en fordel å ta når man enda er ung. Men fortsetter det i dette tempoet er jeg dau før de kan skjære i meg....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Sånn er det med meg også, men jeg har erfart at det jeg legger på meg igjen på en helg forsvinner ganske fort så lenge jeg går tilbake til de sunne vanene med en gang. Altså, jeg kan veie 68 kilo før jeg går ut/før helgen, søndag kan jeg veie 70 kilo.. Så går jeg over på de sunne vanene igjen på mandag, å da er jeg nede i 68 igjen i løpet av uka, å har kanskje gått ned litt til neste veiing. Så min erfaring er at det som kommer så lett på, også forsvinner fort igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 ah.. møkka pcos. Jeg slanka meg fra pcos faktisk.. Fikk det påvist og gikk ned ti kg og vips så var jeg gravid etter flere år uten prevensjon. Nok om det. Var nok lett angrepet. Kanskje det hjelper å sette deg små delmål, som feks denne helga skal jeg ikke spise godis, men fortell hjernen din at du når som helst etter helga får lov å spise litt. Så er helga over og kanskje greier du deg frem til neste helg uten noe, så fortsetter du. Hjernen min er faktisk så lettlurt innimellom hilsen første anonym
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Jeg skal begynne idag igjen, så får jeg håpe at jeg kvitter meg med det like fort som det kom på igjen. Jeg håper jeg skal klare å slanke meg fra det, har nettopp fått det påvist. For meg var det en vekker pga jeg er nok av dem som har fått det pga jeg har vært overvektig såpass lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå