Gå til innhold

Bringebærbladkaplser / modningsakupnktur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt endel som begynner med modningsakupunktur 3 uker før termin og vurderer å begynne med det da. Har også fått anbefalt bringebærbladkaplser, flere som vurderer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har begynt på kapsler og te, håper det holder;)

Hvis jeg ikke føder til termin kommer jeg sikkert til å ta akupunktur får å se om det starter av det:)

 

Spennende å se om bringebærblader utgjør noe forskjell, blir tredje fødsel og første gang jeg prøver dette:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde veldig god virkning av de forrige gang..men denne gangen tror jeg at jeg skal ta keisersnitt så dropper kapslene...har de i hus om noe endrer seg iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Jeg begynte å ta bringebærkapsler i uke 37. Tar to om morgenen og tre om kvelden jeg da. De er desverre ganske dyre, jeg betalte 187 kr for en boks på helsekosten (100 kapsler). Dette er jo bare urter, så jeg er ikke tvilende til dette i det hele tatt:)

 

Når det gjelder modningsakupunktur, så er det anbefalt å begynne i uke 38. Jeg spurte akupunktøren om dette, og hun sa at det er anbefalt en gang i uken fra uke 38. Hun sa også at det er ikke bevist at det har noe for seg å ta to ganger i uken, derfor har jeg bare vært der èn gang. Og så skal jeg tilbake neste uke, da er jeg 39 uker på vei:) Kjente veldig godt at den modningsnåla hun satte på magen jobbet veldig mye! Og godt er det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...