Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Hadde besøk av en kusine som jeg ikke har sett på 4 år i dag.(kun kontakt per telefon og nettet)Hun venter en jente i mars og jeg fikk min jente i 18 juni. Greia er at hun sa hun hadde ingen anelse om hva jenta deres skulle hete og var visst veldig sær i navnstilen. Vi har hatt en navnløs baby i snart 3 uker og alle maser om hva hun skal hete.Dagen før kusinen min kom ble vi enige om hva hun skulle hete.Og det var naturlig for meg å si dette til kusinen min da vi var inne på hennes navndillema.Hun synes navnet var fint og sa ikke noe mer enn det... Når jeg skulle sjekke mailen på FB nå ,så jeg at hun hadde skrevet på FB at jenta henns hadde endelig fått navn og det var det jeg hadde valgt!! Grr kjenner jeg koker!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Ingenting, du har ikke enerett på navn. Synes det er totalt unødvendig av henne, men det er tross alt ikke slik at du kan bestemme.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Ta det som et kompliment, det er kusinen din...hva som om dere velger samme navn?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 nei du sier noe der..Er vel bare hormonell og skuffet over at hun ikke sa det da det ble nevnt..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Jeg bare føler at hun stjal det litt fra meg,litt barnslig og sensetiv på samme tid her føler jeg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Skjønner deg jo godt, allikevel har du ikke enerett på navn. Kan ikke styre at de fem gravide damene i nabolaget som alle har termin etter deg velger å kalle jenta si Elisa, fordi de synes navnet du valgte var så fint. Kjedelig? Helt klart... Men sånn er det, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har også en tremenning (skrivepoliti, skrives det sånn?) som heter det samme som meg. Har aldri plaget meg:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har en kusine med omtrent indentisk fornavn som meg, bare at hennes slutter på e og mitt på a... Har aldri plaget meg heller, og tror egentlig ingen brydde seg noe særlig om det.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Hadde det vært søsteren din hadde jeg reagert, men kusine? Nei, vet du hva...det blir så langt ute i slekten at ingen bryr seg. De blir jo tremenninger.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 skjønner godt at det er litt irriterende, men som det blir sagt så har man ikke enerett på navn. Det er ingen garanti for at jenta di vil ha samme navn som noen i barnehagen sin eller skolen etterhvert, så hva spiller det for noen rolle om kusina di på en måte hermet. Det er jo veldig bra at hun likte navnet da.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Kall babyen din det du ønsker. Jeg bare lurer på en ting, dersom hun venter baby i mars, kan hun maks være 6 uker på vei. Hvordan vet hun at det er ei jente?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 Hvis hun venter barn i mars, er hun bare noen få uker på vei, så hun kan da umulig vite kjønnet allerede??
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Sant det jenter! Godt å få litt feed på at man er litt urasjonell med hormoner opp til øra av og til Navnet er Myrabell.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 beklager! så jeg hadde skrevet mars nå!! hun har termin 11 august!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 Eh, jenta hennes hadde endelig fått navn, og hun har termin i mars? Ett par ting som skurrer litt her. Jenta hennes? Endelig?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Du er ikke redd for at kusina di også er på bim/dib?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #19 Skrevet 4. juli 2010 Skrev det litt rotete ser jeg nå..og mars skjønner jeg ikke åssen jeg klarte og surre inn hehe.. Hun har termin i august,beklager den.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #20 Skrevet 4. juli 2010 nei ,det vet jeg hun ikke er Hun er en babyverden tilhenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå