Gå til innhold

Tassen er nå prikkegutten!


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Startet på torsdag. Han fikk noen prikker på bene. Disse ble litt borte utover dagen. Samme fredag.

 

På lørdag når han våknet var han full av prikker på hele kroppen. Røde prikker. Så da tenkte jeg at det var på sin plass å besøke legevakten. Var i fin form og ikke hatt feber.

 

Legen viste ikke hva det var. Var for mye og sterkt for at det var den 4. barnesykdommen, ikke brennkopper, ikke vannkopper, ikke allergi- da han ikke klør.

 

Nei det var nok virus infeksjon av noe slag, jaja tenkte nå jeg.

 

Men de tok ikke noen prøver eller noen ting, så ringer til legen i morgen å hører om de vet noe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm. Hørtes jo merkelig ut. Er vel bare å avvente noen dager og se siden han heller ikke klør eller noe. Dersom det ikke har gitt seg i løpet av noen dager burde de jo ta en ny sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er merkelig, men forventer ikke så mye av legevakten. Kommer til å ringe legen min å høre. Er jo merkelig at man ikke vet hva det er. Noe må det jo være.

 

Hadde han plages så hadde de sikkert gjort noe mer eller om han hadde hatt feber, men så lenge formen var på topp så var det liksom ikke så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille tryll har fått diagnosen atopisk eksem, og det startet sånn: røde prikker over store deler av kroppen Litt nuppete liksom. Virker ikke som de klør heller... Vi fikk beskjed om a smøre ofte med fet fuktighetskrem, og kutte ned på badingen, og det hjelper. Vet jo ikke om det er det samme som tassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mye bedre, men i dag har det kommet litt tilbake. Men har fått tlf til en hudspesialist, så må ringe der på mandag.

 

Ja det er litt sånn nuppete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...