Gå til innhold

Hva heter barna deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fortsatt fornøyd med barnas navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi heter Kaja, stråålende fornøyd med navnet :) (jeg som "bestemte" navnet, men pappaen godkjente, og sier i dag hu ikke kunne vært noe annet enn en Kaja)

Sønnen vår skal hete Aksel, døpes om 1mnds tid. (Pappen som "bestemte", tok litt tid før jeg ble vant til det, men er veldig fornøyd nå)

 

Tror jeg aldri vil angre på navnevalgene.

Skrevet

Guttene mine heter Kevin og Jesper.

vi er veldig fornøyde med begeg navnene, men jeg er kanskje litt mere "forelsket" i det enen navnet enn det andre.

Skrevet

Natalie og Sondre:) Elsker navnene!!

Skrevet

Julie

Bestemte meg for dette navnet for 20 år siden, heldigvis var BF med på den ideen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...