Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Og er dere fortsatt fornøyd med barnas navn?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jenta mi heter Kaja, stråålende fornøyd med navnet (jeg som "bestemte" navnet, men pappaen godkjente, og sier i dag hu ikke kunne vært noe annet enn en Kaja) Sønnen vår skal hete Aksel, døpes om 1mnds tid. (Pappen som "bestemte", tok litt tid før jeg ble vant til det, men er veldig fornøyd nå) Tror jeg aldri vil angre på navnevalgene.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Guttene mine heter Kevin og Jesper. vi er veldig fornøyde med begeg navnene, men jeg er kanskje litt mere "forelsket" i det enen navnet enn det andre.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Julie Bestemte meg for dette navnet for 20 år siden, heldigvis var BF med på den ideen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå