Snuppa! Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Stemmer det?? Her gjør det dessverre det, min mann kan bli sur på meg for en filleting og hate meg i flere dager, sier mange stygge ting osv, for så at alt skal være rosenrødt igjen når han blir blid.. Flere?
Trollmor m/ trolljente Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 hmmm, høres heller mer ut som om samboeren din er utrolig barnslig/umoden, no offense, men ja :/
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Ville tenkt meg om mange ganger før jeg bestemte meg for at dette var en man jeg ville bo sammen med. Han virker ustabil.
maimaimai Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Min første regel når det kommer til kjærlighet: Det skal ikke gjøre vondt!
Strandloppa og lillebror Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Hmm, han høres kanskje litt humørsyk ut...? Men jeg er enig med overskriften din. Det finnes ingen jeg er så glad i som jenta mi og samboeren min, men det finnes heller ingen jeg kan bli så sinna på som de to. Følelser en noe komplekse greier, for når noen man elsker ubetinga skuffer en, så blir man så veldig lei seg. Hat er kanskje et feil ord å bruke, men når man blir lei seg og såra, kan man kanskje forveksle de følelsene med sinne overfor det mennesket som fikk fram de følelsene i deg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå