Tøysetipp Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg vil veldig gjerne ha våre avdøde foreldre i bilder på et bord. Med lys og med hvite roser. Forloveden mener at dette er en lykkedag hvor vi ikke skal minnes våre døde foreldre. Jeg derimot synes det er en fin måte å inkludere de på. Jeg vil lyse et minne til min mor og stefar og hun har jo også mistet sine foreldre. Kjenner at jeg blir litt skuffet, men må jo bare jenke meg om hun blir trist av tanken:-/
Gjest irismor Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jeg må nok si meg enig med din forlovede. Men din tanke er god, men ikke på din og din forlovedes dag.
Tøysetipp Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 Blir bare glad av tanken jeg da. Men, forstår jo at det kan oppleves som sårt også. Føler meg nok bare skuffet og litt urimelig.
Gjest irismor Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg vil ikke si at du er urimelig. For deg så vil det være en glede å dele deres dag med deres avdøde foreldre. For din forlovede bringer det en annen type følser. Håper dere kan møtes på midten og finne en god løsning for dere begge. Lykke til :-)
Snuppa! Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Hvis dødsfallet preger dere veldig såns jeg det blir riktig. Men fetter hadde med sine avdøde foreldre i bryllupstalen sin, han begynte å gråte og noen av oss andre også. Klart det var trist, men det føltes veldig riktig. Hadde føltes mer feil hvis han tok opp at alt bare var fryd og gammen når vi andre visste at det ikke var d.
Tøysetipp Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2010 Det preger meg jo. Jeg lovet mamma at hun aldri ville bli glemt, så jeg vil veldig gjerne at hun skal bli representert
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Vet du, vi tenkte å ha et album, eller ei fin grein (høres litt teit ut skrevet), eller et tre da, men iallefall.. Vi skal henge bilder på det for å liksom beskrive oppveksten og veien til hverandre. Der det skal være bilder av oss sammen, fra vi var små, foreldrene våre, barna våre og andre fine minner:-)) Det går jo ann? Da får du inkludert dem, og resten av familien din:-)
Hot Midget ! Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Åå..Forstår deg kjempegodt!! Men også henne..Ikke lett:( Håper dere finner en løsning som kan være ok for begge...Forslaget til hun over meg hørtes jo også bra ut da:-)
Gjest Tale30 Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Jeg syns tanken din er kjempefin! Vi hadde dåpen til datteren vår i samme kirke som min morfar ligger begravet. Etter seremonien, tok jeg av et av dåpsbåndene og knyttet på gravstenen. Slik inkluderte jeg ham i dåpen. Skal dere gifte dere i nærheten av hvor foreldrene deres ligger begravet, så hadde det kanskje vært mulig å legge noe på graven etter seremonien? Men jeg syntes altså at din ide var veldig fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå