Fluffymum Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Vi har jo bad på lugaren, men føler ikke det er spesielt hygienisk å vaske opp i vasken der inne... Trenger noen tips på hvordan jeg kan holde dem rene og steriliserte på turen!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Vask og steriliser dem før du drar, og så pakker du dem tett?
Fluffymum Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 Ja, det gjør jeg, men må jo holde dem rene etter bruk også? Kan man putte dem i en vannkoker? Blir det rent nok?
Rampongi Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Jeg hadde gått for vannkokerløsning ja, men vaska med kost og zalo i vasken først. Evn kokt opp og lagt i bløtt to ganger. Hvor gammel er ungen?
Gjest Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Om du har strøm hadde jeg satset på å kjøpe en dampsterilisator. Har plass til ca 6 flasker, du fyller på litt vann setter i flasker og smokker (også narresmokker) også skrur du på. Etter noen min. er flaskene sterile og holder seg slik til du tar dem ut for bruk. Enkleste løsningen du kan finne.
trollmamma Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Tenker du på å bruke dei fleire gonger på turen eller? Viss ikkje, så er det jo berre å skylle dei (evt med kokt vatn frå vannkoker) også koke flaskene når du kjem fram. Spørrs selvfølgeleg kor lang tid det tar da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå