Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg fullammer og legen anbefalte denne. Noen som har brukt denne og har gode/dårlige erfaringer?
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jeg gikk på den i 7 mnd, før jeg gav opp. Ble helt prikkat i ansiktet, noe jeg ikke har vært siden jeg var fjorten Det var for øvrig de eneste bivirkningene jeg fikk, så om du tåler å kanskje bli litt prikkete, så vi ljeg anbefale de
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har bare gode erfaringer. Har brukt den nå i flere år og har svært sjelden/aldri mensen. Må sies at jeg i begynnelsen gikk til innkjøp av et par graviditetstester da mensen stadig uteble, men det er jo egentlig et gode.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Samme med meg som med Mammaen til verdens fineste. Uren hud og kviser...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 jeg har også bare gode erfaringer.har gått på den i 3 år og har ikke merka noen verdens ting på hverken kroppen eller syken!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg gikk på den i noen mnd, helt forferdelig... kviser, kviser og kviser og ingen sexlyst... så den virka jo kan man si.. hadde også blødnigsforstyrrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå