Gå til innhold

Jeg gir opp BF snart.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han godtok etter mye om og men å ha ungene 1 uke i sommer, fra i morgen av... jeg og kjæresten bestemte oss for å ta oss en tur til noen venner, og bli der noen dager. Alt er pakket og klart, og ungene gledet seg til å være hos pappan sin. Hvem dukker ikke si da opp på døra her, og sier at han ikke kan ha dem likevel???

ÅÅÅ, jeg er så lei.... jeg orker ikke den fyren mer... han skuffer og skuffer i det uendelige......

Blir moro og si til ungene at det ikke blir noe av i morgen tidlig...

BF har tatt på seg ekstravakter på jobb istedet..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud jeg hadde blitt forbanna om det hadde vert bf her..

Men han bryr seg ikke i det hele tatt og egentligt godt i steden for at han kommer og går som han vil...

Skrevet

Verste er jo at jeg sa til kjæresten min at vi burde regne med at han ikke tar dem likevel... og igjen har jeg rett!

Han gjør ikke en dritt for ungene sine... betaler ikke engang barnebidrag.....

Nesten fristende og si at han kan drite i å ha dem i det hele tatt, så kan det hende han hadde vært strålende fornøyd han.... Tenk å gjøre alt for å slippe å tilbringe tid sammen med ungene sine... :( Blir helt kvalm og uvel av han....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet du, om han alikevel ikke vil ha de så syns jeg han skal få slippe. Ikke for å glede han, men for at ungene skal slippe å være hos en som åpenbart ikke vil ha de der...

Skrevet

Ja, helt enig.. jeg tenker ofte på hvordan de må se på situasjonen, når han tydligvis har viktigere ting å ta seg av enn sine egne barn... :( Utrolig trist!

Får helt vondt i hele meg av å tenke på det...... :(

Skrevet

Men du har krevd bidrag gjennom fogden? sånn at han om ikke annet får en gjeld..

Skrevet

nei, hvordan gjør man det? Får man da like mye som man har i avtalen? Han skal nemlig betale 3000 kr i mnd, noe han godtok og betalte i begynnelsen... nå er han skyldig meg 15000 allerede... :(

Han jobber fulltid, så vet at han tjener godt... Men skylder på at han er skyldig så mye i annen gjeld at han ikke har råd til å betale....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du leverer inn søknadskjema på nav, også ordner de resten.

Om det blir like mye kommer jo ann på inntekten hans, og din, og samvær (eller mangel på sådan)

Ville nok gjort det, så har du hvertfall det i orden

Skrevet

Printet ut det skjemaet fra nav nå, men der står det at en del skal fylles ut av BF, ang hans lønn osv... må han det? Hva om han ikke skriver under på det da? Tungvint....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du kan gå ned på nav med de papirene du skal fylle ut, også sender de resten til han. De henter også inn inntekstopplysninger og slikt fra han...

Tungvindt, mulig det. Men da er du sikra barnebidrag til ungen er 18 :)

Skrevet

Ok, så da fyller jeg bare ut det jeg skal (ikke mye jeg får skrevet her ser jeg) og leverer, og så ordner de resten? :)

Men får jeg da likevel 3000 kr, eller regner de ut fra andre tall? Han tjener helt greit i jobben sin, men er skyldig mye skatt siden han dreit seg ut som selvstendig næringsdrivende for noen år siden... Men lever greit likevel ser det ut til...

Skrevet

Kom opp 1000 kr for eldstemann, og 1400 kr for minste.. er vel kanskje ikke sånn de regner det ut heller, men..

Spiller ingen rolle om jeg får 3000 lenger, alt er bedre enn ingenting..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke sant :) Og da får du dem! Betaler han ikke, får han gjeld....

Skrevet

Tusen takk for hjelpen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...