Gå til innhold

Mammaen til verdens fineste (og det hjertet <3) hehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det deg jeg hadde en skravlesamtale med her for en liten stund tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det kan være :)

Nå er du jo himla anonym da, så det er ikke så lett å si, men ja, det kan fint ha vært deg :P

Skrevet

Haha, ja, jeg er jo himla anonym... Vi snakket om... Ja, hva faen snakket vi om? I hvert fall om jente di som skulle opereres snart og kan det ha vært peppes pizza og rømmedressing...? Og sikkert sjokolade? hehe;)

Skrevet

Hehe, ja, stemmer det :)

Æsj...var faktisk ute på byen igår, og spiste pizza først. Det angrer jeg på idag :D

Skrevet

Skulle jo egentlig sende deg en PM, men så ble dagene plutselig veldig hektiske her... Så husket jeg ikke nicket ditt helt;)!

Haha, du gjorde det, ja? Var ute i går selv, men var i fin form jeg! Har spist mye dritt i dag... :-p

Skrevet

Altså, du måtte jo ikke, da :)

Bare tenkte om du hadde lyst, så fikk du lov :)

Ja..jeg gjorde det. Usj...

Du er sikkert fin i formen bare fordi du ikke spiste pizza igår.

Jeg har ikke spist noen ting idag. Jeg prøvde...:D

Skrevet

Hadde jo egentlig tenkt å gjøre det da;)... Men hadde glemt nicket ditt! Kanskje jeg skal gjøre det nå? :-p

Hehehehe, usj, jeg føler med deg! Sist gang jeg drakk (mai) ble jeg så dårlig at jeg skammer meg, og har knapt turt å drikke siden det :-p

Skrevet

Ja, det må du bare :)

Jeg hadde heller ikke drukket noe siden Mai, og det ble fryktelig galt det og...ikke som i dårlig-galt, men mer i den leia at jeg ble veeeeldig sentimental og begynte å tute :D

Heldigvis var det på en liten fest med bare venninner, men dog...:P

Skrevet

Huff, du var såpass, ja? Blir faktisk aldri sentimental på fylla, blir bare fryktelig tåpelig... Og dårlig. Så skammer jeg meg dagen derpå;) Sender deg en PM nå=).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...