Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Var det deg jeg hadde en skravlesamtale med her for en liten stund tilbake?
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Tja, det kan være Nå er du jo himla anonym da, så det er ikke så lett å si, men ja, det kan fint ha vært deg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Haha, ja, jeg er jo himla anonym... Vi snakket om... Ja, hva faen snakket vi om? I hvert fall om jente di som skulle opereres snart og kan det ha vært peppes pizza og rømmedressing...? Og sikkert sjokolade? hehe;)
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Hehe, ja, stemmer det Æsj...var faktisk ute på byen igår, og spiste pizza først. Det angrer jeg på idag
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Skulle jo egentlig sende deg en PM, men så ble dagene plutselig veldig hektiske her... Så husket jeg ikke nicket ditt helt;)! Haha, du gjorde det, ja? Var ute i går selv, men var i fin form jeg! Har spist mye dritt i dag... :-p
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Altså, du måtte jo ikke, da Bare tenkte om du hadde lyst, så fikk du lov Ja..jeg gjorde det. Usj... Du er sikkert fin i formen bare fordi du ikke spiste pizza igår. Jeg har ikke spist noen ting idag. Jeg prøvde...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Hadde jo egentlig tenkt å gjøre det da;)... Men hadde glemt nicket ditt! Kanskje jeg skal gjøre det nå? :-p Hehehehe, usj, jeg føler med deg! Sist gang jeg drakk (mai) ble jeg så dårlig at jeg skammer meg, og har knapt turt å drikke siden det :-p
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Ja, det må du bare Jeg hadde heller ikke drukket noe siden Mai, og det ble fryktelig galt det og...ikke som i dårlig-galt, men mer i den leia at jeg ble veeeeldig sentimental og begynte å tute Heldigvis var det på en liten fest med bare venninner, men dog...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Huff, du var såpass, ja? Blir faktisk aldri sentimental på fylla, blir bare fryktelig tåpelig... Og dårlig. Så skammer jeg meg dagen derpå Sender deg en PM nå=).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå