Gå til innhold

Ang samvær med barn og ny kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ex har visst fått en kjæreste som han har kjent i under 2 mnd. Hun er fra utlandet og snakker ikke norsk. Han er bynt å involvere barna våre på 3 og 6 år med henne. Saken er nå at hun driver visst å leker seg med exen min..hun har flere menn hun driver på med får jeg høre, og er desperat etter å få opphold i norge:p

Jeg spurte exen min i går om henne og sa det jeg hadde hørt, og sa at jeg ønsket ikke art barna mine skulle ha kontakt med henne etter det jeg har hørt. Uansett synes jeg det er veldig tidlig å dra inn en kjæreste i livet deres.

Jeg fikk så klart en overhøvling fra exen min da...ikke uventet....men ærlig talt, hva hadde dere gjort /sakt?

Ps: Jeg driter i hvem han driver på med, MEN jeg aksepterer ikke at ungene skal involveres i slikt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være hun er snill med barna da. Dette har vel egentlig ikke du noe med.

Skrevet

Usj, jeg synes sånne er ekle...prøver jo å lure alle mannfolk:(

Skrevet

Tja, den overhøvlingen fortjener du vel egentlig. Du har INGENTING med å gjøre hvem han presenterer for barna, selv om du kan synes det er kjedelig/upassende.

Tenker du hadde blitt sur dersom han kom og blandet seg opp i hvem du involverte i barnas liv, dette må hver forelder få avgjøre selv.

Skrevet

Om du aksepterer det eller ikke er egentlig knekkende likegyldig. Du kan ikke instruere han i hvem han involverer når han har samvær med barna. Så overhøvlingen fortjente du virkelig.

Men at du tar det oppå med han synes jeg forsåvidt er greit. det hadde jo vært OK om dere hadde en felles holdning vedrørende slike ting.

Skrevet

Hørtes nesten ut som oss!

Ny kjæreste ok, og jeg skal ikke legge meg opp i hvem han treffer....

Men i dette tilfellet er det ikke ei som ungene vil treffe litt sånn i ny og ne noen ganger i samværet, nei, det blir ei dame som plutselig bare bor hos ham.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...