Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Min ex har visst fått en kjæreste som han har kjent i under 2 mnd. Hun er fra utlandet og snakker ikke norsk. Han er bynt å involvere barna våre på 3 og 6 år med henne. Saken er nå at hun driver visst å leker seg med exen min..hun har flere menn hun driver på med får jeg høre, og er desperat etter å få opphold i norge:p Jeg spurte exen min i går om henne og sa det jeg hadde hørt, og sa at jeg ønsket ikke art barna mine skulle ha kontakt med henne etter det jeg har hørt. Uansett synes jeg det er veldig tidlig å dra inn en kjæreste i livet deres. Jeg fikk så klart en overhøvling fra exen min da...ikke uventet....men ærlig talt, hva hadde dere gjort /sakt? Ps: Jeg driter i hvem han driver på med, MEN jeg aksepterer ikke at ungene skal involveres i slikt..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Det kan jo være hun er snill med barna da. Dette har vel egentlig ikke du noe med.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Usj, jeg synes sånne er ekle...prøver jo å lure alle mannfolk:(
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Tja, den overhøvlingen fortjener du vel egentlig. Du har INGENTING med å gjøre hvem han presenterer for barna, selv om du kan synes det er kjedelig/upassende. Tenker du hadde blitt sur dersom han kom og blandet seg opp i hvem du involverte i barnas liv, dette må hver forelder få avgjøre selv.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Om du aksepterer det eller ikke er egentlig knekkende likegyldig. Du kan ikke instruere han i hvem han involverer når han har samvær med barna. Så overhøvlingen fortjente du virkelig. Men at du tar det oppå med han synes jeg forsåvidt er greit. det hadde jo vært OK om dere hadde en felles holdning vedrørende slike ting.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Hørtes nesten ut som oss! Ny kjæreste ok, og jeg skal ikke legge meg opp i hvem han treffer.... Men i dette tilfellet er det ikke ei som ungene vil treffe litt sånn i ny og ne noen ganger i samværet, nei, det blir ei dame som plutselig bare bor hos ham.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå