Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Tenker på når det gjelder å bli gravid? Ikke ta pilla, men han tror du gjør det?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Oki, for jeg går ikke på pilla han vet jo om det. Men vi hopper av i svingen. Men han ønsker ikke å prøve på at jeg skal bli gravid. skjer det så skjer det. Han pleier å komme på magen min, så derfor lurer jeg på om jeg kan litt sperm på fingeren og føre det inn i skjeden. vil det ha samme effekt???
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Nei, jeg er voksen og lever i et forhold med gjensidig respekt. Hadde ikke klart å leve med en så stor livsløgn. Men det er tydelig at for enkelte er ikke det et problem.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Hvorfor vil du ha barn med en mann som ikke vil ha barn med deg? Tenker du lenger inn i fremtiden enn til neste måltid?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Skulle gjerne sett at mennene til dere som mener det er greit å "lure" frem en graviditet, hadde kuttet strengen uten å fortelle det til dere, og deretter "prøvd" å gjøre dere gravid. I årevis.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Ja, dette må være trollemor. Ingen er så dum!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Mest sannsynlig ikke samme effekt. Jeg vil ikke anbefale noen å gjøre noe sånt, selvom han ble og er glad for barnet, og aldri tvilte på meg, men det er vodt å leve med løgnen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 nei, men hadde aldri trengt å lure han heller, da han alltid har vært mer lysten på barn og jeg, og at han gjerne vil ha mange barn.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Du får ri han så han ikke klarer å hoppe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå