Gå til innhold

Noen her som har lurt mannen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på når det gjelder å bli gravid?

Ikke ta pilla, men han tror du gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble du graivid ved et "uhell" da?

Skrevet

Oki, for jeg går ikke på pilla

han vet jo om det. Men vi hopper av i svingen. Men han ønsker ikke å prøve på at jeg skal bli gravid. skjer det så skjer det. Han pleier å komme på magen min, så derfor lurer jeg på om jeg kan litt sperm på fingeren og føre det inn i skjeden. vil det ha samme effekt???

Skrevet

Nei, jeg er voksen og lever i et forhold med gjensidig respekt. Hadde ikke klart å leve med en så stor livsløgn. Men det er tydelig at for enkelte er ikke det et problem.

Skrevet

Hvorfor vil du ha barn med en mann som ikke vil ha barn med deg? Tenker du lenger inn i fremtiden enn til neste måltid?

Skrevet

TROLL TROLL TROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skulle gjerne sett at mennene til dere som mener det er greit å "lure" frem en graviditet, hadde kuttet strengen uten å fortelle det til dere, og deretter "prøvd" å gjøre dere gravid. I årevis.

Skrevet

Ja, dette må være trollemor. Ingen er så dum!

Skrevet

Mest sannsynlig ikke samme effekt.

Jeg vil ikke anbefale noen å gjøre noe sånt, selvom han ble og er glad for barnet, og aldri tvilte på meg, men det er vodt å leve med løgnen.

Skrevet

nei, men hadde aldri trengt å lure han heller, da han alltid har vært mer lysten på barn og jeg, og at han gjerne vil ha mange barn.

Skrevet

Du får ri han så han ikke klarer å hoppe av ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...