Gå til innhold

Må lufte hodet litt her... blir helt tullete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken hatt mensmurring, stikking i magen, utrolig oppblåst og øm nederst i magen. Det verste er at jeg tror TR er på vei hele tiden (skulle kommet for 3 dager siden), så gjør ikke annet enn å fly på do for å sjekke. Tok en graviditetstest i dag, men den var selvfølgelig negativ.

Min forrige graviditet er en hel evighet siden, så kan ikke huske hvordan det var å være gravid...

Dette er en tålmodighetsprøve :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Føler med deg! Det er tortur dette her!

Jeg er i 4.pp og hadde IKM igår(ved 28 dg syklus). Holder på å bli sprø av å fly på toalettet for å sjekke. På fredag var jeg sikkelig sur, slitsom uke og ventet besøk i helgen, og var sikker på at det var PMS (bruker å se svart på livet dagen før IKM). Så for meg et lite sammenbrudd dersom fikk mens og skulle varte opp svigers samtidig. Men her sitter jeg fortsatt og venter. Har ingen test. Var i byen igår, shopping med mange turer til byens fasitliteter...men kjøpte ikke test da. Tør ikke teste enda.

Forrige gang testet jeg ikke før uke 6, da hadde jeg fått store problemer med å pusse tungen. Hadde ingen tro på at skulle være gravid siden bare hadde hadde hatt en helg med min mann som jobbet borte da. Så jeg husker ikke om jeg hadde symptomer rundt IKM den gangen....

Syklusen har vært stabil på 28-29 dager lenge, så hvis den nå har økt til 30 eller mer så er faen meg helt utrolig dårlig........

Skrevet

Dette er en kjip periode for å si det sånn.

Har sterke mensmurringer i ryggen, og så oppblåst i magen at det er vondt å sitte... og jeg flyr på do hele tiden. Kan på ingen måte huske å ha hatt det slik før!

Tør ikke teste igjen før om en uke (om ikke TR har kommet da). Nederlag å få den negative testen- kanskje like greit å vente litt til, sånn i tilfelle.

Masse lykke til, vi får krysse fingrene for at TR IKKE kommer.

Skrevet

Krysser fingerene her!

Kjipt å ha så mange ubehagelige symptomer og så få negativ test :-( Skjønner godt at du ikke tør å teste så snart. Har ingen erfaring, men man leser jo om flere som har hatt negative tester i starten selv om er gravid. Lykke til!!

Jeg har i de andre PP kanskje hatt det ene symptomet etter det andre og da ikke vært gravid. Denne gangen føler jeg meg ikke det minste gravid. Ingen symptomer. Tisser litt ofte, men det er vel fordi jeg renner på toalettet hele tiden for å sjekke. Murringer/svake smerter har jeg, men det har jeg hatt til og fra uavhengig av syklus i to år siden forrige fødsel. De vet ikke hva det kan være. Bare at det sikkert ikke er noe farlig siden ikke har blitt vesentlig verre iløpet av 2 år.

Skal til byen imorgen. Mulig faller for fristelsen og kjøper en test da så sant ingen sur tante har dukket opp...

Skrevet

Har det skjedd noe her? Ang den beryktede tanten?

Jeg går fortsatt og løper til og fra toalettet. Kjøpte CB i dag. Våger ikke å teste enda. Har fortsatt svigers på besøk, så stunden er liksom ikke helt der likevel.

Nå etterhvert begynner jeg å tro at jeg kan være gravid. Skikkelig redd for å bli skuffa!

Skrevet

Kjenner til det der, er i samme båt som deg. TR skulle ankommet på lørdag eller senest i går, men er uteblitt, tok test fredag og lørdag som var negativ og har ikke turt å teste siden.

Hatt mensmurring siden fredag som kommer og går, men ikke noen antydning til TR så vet ikke hva jeg skal tro, har planer om ny test i morgen, men vet ikke om jeg tør, for det er så sabla nedtur med de negative testene og jeg er sikkert ikke gravid uansett.

Håper du enten får TR snart eller enda bedre at hun blir borte i et års tid :)

Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg sitter og leser med stor nysgjerrighet, men blir oppgitt over meg selv. For skjønner ikke alle forkortelsene ennå..

Hva er:

IKM

TR

Føler meg blond og blåøyd, og så er jeg brunette! :-)

Lykke til med testinger alle sammen, jeg har ikke fått en regelmessig syklus ennå, så her er alt "VELDIG MYE I GOKK"!!!! :-(

Skrevet

Kjipt da! Å bare gå å lure på hva som skjer...

Jeg har hatt rimelig stabile sykluser lenge nå. Dårlig gjort hvis det bare er systemet som har tullet seg til her.

Tror jeg bare må vente noen dager til.

Håper det ordner seg for deg mrspoo :-)

Skrevet

Skjønner at det blir litt kryptisk :-)

IKM: inn kommende menstruasjon, er det ikke? den dagen du venter mensen iallefall.

TR: Denne er jeg sikker på, Tante Rød

Skrevet

Hah! Ikke kommende menstruasjon var det ja!

Skrevet

Og jeg venter fortsatt ja!

Kommer til å vente enda noen dager før jeg tar ny test. Blir så innmari skuffa om den ikke er positiv!

Flyr fortsatt på do- kjennes ut som kjempemensen kommer en gang i timen, hvertfall. Magen fortsatt øm nederst, oppblåst og litt hard!?

Lykke til jenter. Håper ikke TR ikke besøker noen av oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...