Gå til innhold

Har dere fortalt det til alle nå?


**synne**

Anbefalte innlegg

Vi har kun fortalt det til min bestevenninde (ellers hadde jeg dødd av ensomhet og ingen å snakke med...) og et vennepar. Venneparet fikk vite det pga jeg var så trøtt og sliten på en tur vi var på sammen. Sov 13 timer fra halv 8 om kvelden!!

 

Er 10+3 i dag. Vil helst ikke at ungene skal vite det enda, de er 3 og 5 år nå. De kommer nemig til å tro at babyen skal komme i dag, og det blir myyyye mas frem til januar... Samme med min mor... Hun kan være litt slitsom, og ringer titt og ofte. Kan bare tenke meg hvor mye mas det vil bli for å høre om formen min hver dag... *sukk* Vurderer å ikke si noe til noen før jeg har vært på UL... Har så mye mage fra før at det tar lang tid før noen ser at jeg er gravid...

 

Lurer på om jeg skal spørre svigermor om å strikke en mariusbody i str 0-3 mnd for oss, og se om hun tar hintet... -om noen uker... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10+5 i dag, og vi har fortalt det til alle.

Normalt sett er jeg ganske sosial når det gjelder fester og festivaler, men etter jeg ble gravid har jeg kun hatt lyst til å holde meg hjemme å slappe av.

 

Da begynte selvfølgelig alle å spørre om jeg var gravid.

Vi fant til slutt ut at det var like greit å bare fortelle det sånn som det var, istedenfor å finne på nye løgner for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. til og med lillegutt på 2,5 år.. Han spør litt, men er også veldig tålmodig. Vi snakker litt om hvordan det blir når babyen skal ha mat fra puppen, og hva babyer gjør mm. Støresøster på 6,5 år har vært gjennom dette før og tar dte med slående ro.. hun vet at det tar tid.. Hun gleder sge til det er mulig å kjenne spark hun nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt mange som vi ikke har fortalt det til ennå. Forteller det til de vi treffer etterhvert.

Lillegutt på 3 år må nok vente litt til, for at ikke ventetiden skal bli for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Til ingen... Berre mannen, såklart. Men så har eg akkurat oppdaga graviditeten, da - og må rett og slett summe eg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt alle vi vil fortelle personlig, ja - men har ikke spredd nyheten på face ennå! Men så er jeg 15+2 nå også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sagt det til noe få, det rare er at jeg ikke har sagt det ennå til mine to bestevenninner. Ville vente til jeg var over 12 uker, gjort unna Duo-test og fått svar på den.....dette er jo fordi vi har mistet to ganger før, en så sent som i uke 19:/

 

Også er mine venninner på ferie, og vil ikke si det via SMS eller......jeg er 12+1 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sagt det til så å si alle... hehe:) har også vært en glad by-gåer, som har vært med på det meste av musikk ting i området, så vi har selv følt for å fortelle det til dem vi skal vær sammen med, siden de sikkert hadde funnet det ut uansett:) er 11+5 idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fådd så masse mage allerede, at det ikkje har vært lett å la være å fortelle det tell de æ treff i hverdagen. Så her e det ganske mange som vet ja =)

 

Eneste dumme e at æ ikkje vet kor langt æ e på vei. Ska på UL 10.aug førr å fastsette svangerskapslengden...blir mest sannsynli januarbarn uansett, enten tili eller seint i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra ferie og nettopp fortalt nyheten til de to kommende bestemødrene. De ble naturligvis ganske glade, det er begges første barnebarn :) Ellers er det kun en venninne som vet om det. Hadde dødd om jeg ikke hadde sagt det til henne! Men regner med at vi forteller det til litt flere av den nærmeste familien de neste par dagene...

 

Så, nå håper vi bare knerten er like sta som mamman sin og klamrer seg fast der inne og like tålmodig som pappan sin og vokser og blir stor slik at han kommer akkurat når han skal (er jo ikke sikkert det blir en han da... men intil videre iallefall). :) Er mellom 12. og 13. uke en gang tror vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...