Gå til innhold

Desperat jakt etter koseklut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann har lagt sin elsk på denne kosekluten:

http://www.simbatoys.de/en/brands__products/nicotoy/baby_plush/detail.shtml?sArtNr=104025369

Den må jo vaskes, men han nekter jo å gi den fra seg. Begynner også å bli redd for å miste den siden han er så glad i den. Han har en annen, supermyk koseklut, men den er han overhode ikke interessert i. Jeg må derfor ha (minst!) en til!

Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i en slik en? Finner den ikke i noen butikker, og ingen nettbutikker heller! HJÆLP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette kan hjelpe deg, men lillegutt har en sånn en i vogna (den anda i firkanten). Han koser seg masse med den.

http://www.taggies.com/cgi-bin/estore/show_entry?index=34

Han har også en sånn en i senga (i en annen farge):

http://www.taggies.com/cgi-bin/estore/show_entry?index=141

Ser jo at de ikke er helt like, men mener å ha sett noe som ligner mer på den du har på babyshop. Det er der jeg har kjøpt lillegutt sine kluter.

Kanskje denne kan være noe?

http://www.taggies.com/cgi-bin/estore/show_entry?index=97

Skrevet

Den var ikke dum! Det er noe med de lappene... Kluter uten de stive lappene er bare ikke like interessante. Skulle ikke tro det betydde så mye nå som han er over året, men det gjør det tydeligvis :-P

Tusen takk for tips!

Skrevet

De har sånne på Maximat i Sverige hvis du bor på østlandet.

Skrevet

...og forskjellige farger :\ Men like lapper ;)

Skrevet

Det er noe med disse lappene som tydeligvis er himmelen ja ;)

Lillegutt her er 14 mnd men koser alltid med kluten sin før han skal sove både dag og natt. Når han har sovnet er det ikke så nøye.

Men ta deg en tur på babyshop hvis du har det i nærheten. De har mange forskjellige typer der. Hvis du ikke er så glad i handle over nett mener jeg ;)

Den største kluten kjøpte jeg for en god stund siden, men da jeg kjøpte den med anda var lillegutt med. Det var faktisk han som valgte den ut. ;)

(mener å huske at guttene våre er ganske jevngamle?)

Skrevet

Tips: Legg inn en annonse på "ønskes kjøpt" på finn.no. Jeg titter innom der i ny og ne, og en gang sendte jeg faktisk avgårde en koseklut til en liten gutt som hadde mistet sin. Min datter hadde en helt lik en, men brukte den ikke. Kan jo hende at du også har flaks. ;o)

Skrevet

oi...så nå at d var den samme linken...:P

Skrevet

Kan du ikke bare bestille noen fra den nettsiden da?

Skrevet

Hadde det nå enda vært en nettbutikk, men det er det ikke :-( Er bare en "skryteside" over produktene deres, ser det ut som, dessverre *sukk*

Tusen takk for tips, folkens!

Skrevet

Lekebutikken i sentrum i Fredrikstad så jeg slike kosekluter..husker jeg holdt på å kjøpe en sånn en til kusina mi sin baby :)

Skrevet

gå inn på barneshoppen.no de har kosekluter fra nicotoy :) de så veldig like ut de jeg så der :)

Skrevet

Ja, de er veldig like, men de har ikke de hersens lappene da :-P Er visst de som er tingen. Har en supermyk koseklut fra Teddykompaniet (?), men den har altså ikke disse lappene... *stønn*

Skrevet

Nå har jeg lett siden jeg så linken din i går. Har to stk ny som jeg var sikker på at var fra det merket. Men de har ikke de lappene, men en bitegreie på.

Sorry, håper du finner!

Skrevet

Jentungen har en akkurat sånn koseklut, en rosa en:) Helt lik, med lappene og alt. Hun bruker den ikke.

Om du vil ha den, bare send meg en pm, så kan jeg sende den til deg:)

Skrevet

Eller hva med å ringe Simba-Dickie Nordic AS her i Norge og høre om de kan hjelpe? Tlf. er 33 30 53 00. I leketøysbransjen er de godt kjent med slike leteaksjoner og strekker seg ofte langt forn å hjelpe :)

Vet ikke om de har de samme leverandørene som nettsida da,men vel verdt å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...