Gå til innhold

Moby wrap med på føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart begynne å pakke sykehusbagen, lurer litt på om jeg skal ta moby wrap'en med?

Noen som har tatt den med og fått bruk for den, eller?

Lurer på om jeg kanskje har nok å tenke på de dagene liksom...

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil egentlig ikke tro du får brukt for den...

Er det egentlig så bra for helt nyfødte?

Skrevet

Ja, de er til og med velegnet til premature.

Skrevet

Hva er moby wrap????????

Skrevet

Hadde jeg hatt når jeg føda skulle jeg hatt med. Tenk så koselig å gå å ha den nye skapningen heeeelt inntil deg.

Og ja, det er faktisk anbefalt noen steder å ha nyfødte inntil seg på den måten.

Vet ikke hvor bra det er å ta sjalet mellom bena så tidlig, men i froskestilling er det jo ikke noe problem, men akkurat det der skal jeg ikke si for sikkert.

Sikkert noen her inne som vet mer enn meg :)

Skrevet

Bæresjal. Noen må bare bruke uttrykk ingen forstår.

Skrevet

Åja, hehe. Er bare jeg som var liiivredd for å i det hele tatt bære lille babyen :P

Skrevet

visste ikke hva det var og måtte google det. De fleste nyfødte babyer sover nesten hele tiden den første tiden, er stortsett bare våken for å få mat og tørr bleie.

Kan ikke se hvor du evt skulle få bruk for denne. om du skal i kantina/kiosken, så kan du jo ta senga med om du vil ha babyen med.

Det er jo uansett ikke mange dagene dere skal være på sykehuset forhåpentligvis.

Skrevet

Tviler på at du vil orke å bruke den på føden. Man er som oftest veldig varm i dagene rett etter en fødsel og Moby Wrap er ekstremt varmt å ha på seg. Både du og babyen vil sannsynligvis bli gjennomsvett på under 20-30 minutter.

Skrevet

Jeg ville tatt den med.

Dersom jeg får flere barn skal det definitivt være meg i sykehusbagen!

Skrevet

Ta den med. Så ser du hva det blir til :) jeg vet det er er sykehus sørpå, hvor de har det på nyfødtavdelingen, så er nok helt greit. Men bare froskestilling. Fint å ha baby der når du sitter også, så har du armene fri.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde orka å tatt den med hvis jeg hadde hatt det. Men ringslynge derimot hadde jeg lett tatt med. Kan bruke når man ammer, eller bære i når ungen skriker. Sipper å anstrenge armene over lengre tid.

Skrevet

Jeg hadde med min, det var veldig koselig å bære lillebror tett inntil meg. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...