Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 har en svigerinne som har flere barn, er VELDIG gravid fra dag en. kan ikke snakke om annet. men nå er det jeg som er gravid, ikke gratulerer fikk jeg engang. når vi møtes ser jeg bare at hun smugkikker på maven,men later som den ikke fins. kan gå lang tid mellom og ikke et ord om den, formen min eler noe som er knyttet til graviditet/baby..kjenner jeg nesten blir litt såret jeg. hva kommer slikt av. ser hun kommenterer masse på andre på facebook feks..ååå så spennende, hvordan er ditt og datt osv...er det meg eller??
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Kanskje hun er redd for at ditt kommende barn skal ta vekk oppmerksomheten fra hennes barn.... Gratulerer med graviditeten
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Hun er misunnelig på oppmerksomheten det gir deg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Noen er så egosentriske at de ikke ser forbi sin egen nesetipp. Hun stemmer sikkert frp også
Gjest Tale30 Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Kanskje hun har vært gjennom etmislykket svangerskap nylig? Man forteller ikke alt, selv ikke til sin nærmeste familie.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Det virker som om hun ikke vil dele oppmerksomheten med deg. Jeg har opplevd at en stesøster ble sykelig sjalu da jeg fikk barn, for da måtte hennes barn dele oppmerksomheten. Helt utrolig egentlig, da besteforeldrene er like glad i alle sammen. Noen blir ikke voksne uansett alder.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 hun og mannen har 4 barn sammen+ han 3 fra et tidligere forhold..og steriliserte seg på beordring fra henne etter sistemann. så noe slik kan det ikke være..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Høres rett og slett bare ut som om hun er sjalu på oppmerksomheten du får.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 er liksom at hu er så vanvittig interessert i andre med mave, utenom meg...som er snodig,(er jo faktisk barnet til broren hennes det er snakk om...)men pytt. hun får bare styre på. jeg får prøve å glemme det. resten av familie og venner(og bekjente) viser interesse, spør hvordan det går, om vi tenker på namn osv slike vanlige ting..(sikt hun spør andre om også...)sikkert bare jeg som er litt påvirket av hormoner da... jeg har vertfall vært veldig interessert i hennes. selv da vi slet i 4år med å få førstemann...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Ja, men vi vet jo nå etter den frp tråden at alle frp ere er egoistiske og egosentiske. I helgene må man være ekstra påpasselig, for da er frperen litt full i tillegg. Så hvis dette skjedde i en helg HI, så vet du nå hvorfor hun oppførte seg som hun gjorde:) Gratulerer med graviditeten!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 hehe, jeg vet faktisk hva hun stemmer, og det er nok ikke frp...dette har pågått hele svangerskapet. er i uke 30 nå...så såå mye full kan hun heller ikke ha vært..hihi
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 Å, så typisk. Veldig spesielt selv om det ikke er unormalt. Det er så mange selvfokuserte kjerringer rundt om.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #15 Skrevet 5. juli 2010 Jeg synes heller at det er spesielt at du reagerer på det. Hvis du har så sykt lyst til å snakke om graviditeten din, så ta opp tråden selv i stedet for å gå og vente på at andre skal begynne å snakke om den. Noen er mer begeistret for sin egen graviditet enn for andres. Det pleier ofte å være sånn at når man selv er gravid er det dobbelt så spennende som når noen andre er det. Skjønner ikke hvordan det kan bry deg at hun ikke interesserer seg for morgenkvalmen din...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #16 Skrevet 5. juli 2010 ja mulig det er meg. men poenget var ikke at jeg absolutt vil snakke så mye om graviditeten, men for meg hadde det vært rart om broren min kom med en slik nyhet, og jeg da verken hadde gratulert eller nemnt det med et ord resten av svangerskapet. og om dama hans da hadde sendt meg ein meld om hva jeg brukte mot halsbrann hadde jeg aldri svart. og bare snakket det bort om noe ang baby ble nemnt..særlig siden denne svigerinnen er veldig opptatt av slikt, før var det alltid "er d noen nye gravide??hvorden er formen til den og den osv. men ikke et ord til meg. som blir familie. hun har et søskenbarn som har term mnd etter oss. og er vi alle sammlet spør hun henne om ultralyden, utstyr, osv..jaja er nok bare jeg som har bitt så oppmerksom på det.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #17 Skrevet 5. juli 2010 Ikke bare du. Jeg hadde også reagert. Og tenkt mitt. Småelig, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #18 Skrevet 5. juli 2010 jeg syns hun virker meget spesiell. syns ikke dette er normal oppførsel mot sin brors familie!!hun tydelig vil jo ikke snakke om det,men gjerne med andre når du er tilstede slik jeg forstår. skjønner hva du mener. er jo bare en liten bekreftelse du er ute etter. feks.åå nå ser jeg du vokser eller noe slik sant?trenger ikke være mer enn det. men liksom at "jeg ser deg, og bryr meg."og å ikke gratulere når et tantebarn er på veg...makan.hev deg over det. er nok litt misunnelse spør du meg. lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #19 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har en svigerinne som begynte å gråte når vi fortalte om graviditeten min (ikke gledestårer), ingen gratulasjon heller. Hvor spesielt er det?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #20 Skrevet 10. juli 2010 Anonym 13:15, kansje hun ikke kunne bli gravid selv? Eller hadde mistet nylig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå