ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Hei. Hva har dere på de små (ca 1 år) om natta i denne varmen? Han har ligget i kortarmet body i det siste, men det er jo så varmt først på kvelden/natta og så blir det kaldere utpå natta. Og han sparker bare av seg dyna, så noen ganger er han kald om morgenen. Har noen kvelder tatt på han ei pysjbukse når vi legger oss. Uff, dette er vanskelig altså. Hadde han bare hatt vett på å ta på seg dyna hvis han ble kald.... Vi har nattpose, men jeg synes det er litt drastisk å ta på han en nattpose når han legger seg når det er 24 varmegrader på soverommet hans... Vi får ikke temp ned selv om vi bruker aircondition der inne flere timer i forveien og trekker rullgardiner ned.... (vi får kveldssola inn på soverommene.... noe herk altså...)
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jeg får også kveldssola inn på soverommet til jenta mi (11mnd). Grusomt varmt der helt til det blir litt kaldere utover natta. Har pleid å bare legge henne i bleie og kortermet tynn t-skjorte. Har tatt på henne nattposen hennes når jeg har lagt meg senere på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå