Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 funderer på om vi trenger det når vi skal til Kristiansand Dyrepark.. Han er 3 år og 3 mnd.. Egenlig så føler jeg ikke att vi trenger det,men samtidig så blir han kanskje sliten underveis og vil sitte litt.. Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jeg ville nok tatt den med. Kan bli langt og gå for en liten krabat. Kjekt å ha ting og tang i også
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 I mange slike parker har de slike vogner/traller man drar etter seg som barna kan sitte i. Kan være greit å ta med et lite sitterunderlag, for ofte er det litt issøl i slike traller.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 D tralene er jo håpløse å trille og vonde å sitte i. Hvis du har en god trille, ville jeg heller tatt med den!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Er foresten også god plass til litt ting og tang i, vi hadde to ryggsekker pluss vår datter i en slik når vi var i hunderfossen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Vi hadde med vogn til dattera vår på nesten 3, men det var bare bagene som sto i den. Hun hadde ikke ro til å sitte stille hun
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Jeg syns de var lette å dra etter seg, og jenta vår på 4 syns det var stas å sitte i en slik. Lett for henne å hoppe inn og ut av.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Hadde med vogn til 3-åringen min. Veldig greit, for han ble sliten selv om han satt mer i vogn enn han gikk.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Ta med vogn. Ingen tvil. Han trenger ikke sitte oppi hele tiden, men da har dere mulighet til å tilbyhan en liten vil. Sønnen min (som er om trent gjevngammel med din) endte med å sovne i vogna.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Da styrker det meningen min med å ta med vogn,så da gjør vi det.. Sitter han ikke i den,så har vi sekkene oppi den =) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå