Gå til innhold

Har ikke brukt vogn på han siden han var 2 år,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

funderer på om vi trenger det når vi skal til Kristiansand Dyrepark..

Han er 3 år og 3 mnd..

Egenlig så føler jeg ikke att vi trenger det,men samtidig så blir han kanskje sliten underveis og vil sitte litt..

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok tatt den med. Kan bli langt og gå for en liten krabat. Kjekt å ha ting og tang i også :)

Skrevet

I mange slike parker har de slike vogner/traller man drar etter seg som barna kan sitte i. Kan være greit å ta med et lite sitterunderlag, for ofte er det litt issøl i slike traller.

Skrevet

D tralene er jo håpløse å trille og vonde å sitte i.

Hvis du har en god trille, ville jeg heller tatt med den!

Skrevet

Er foresten også god plass til litt ting og tang i, vi hadde to ryggsekker pluss vår datter i en slik når vi var i hunderfossen.

Skrevet

Vi hadde med vogn til dattera vår på nesten 3, men det var bare bagene som sto i den. Hun hadde ikke ro til å sitte stille hun :D

Skrevet

Jeg syns de var lette å dra etter seg, og jenta vår på 4 syns det var stas å sitte i en slik. Lett for henne å hoppe inn og ut av.

Skrevet

Hadde med vogn til 3-åringen min. Veldig greit, for han ble sliten selv om han satt mer i vogn enn han gikk.

Skrevet

Ta med vogn. Ingen tvil. Han trenger ikke sitte oppi hele tiden, men da har dere mulighet til å tilbyhan en liten vil. Sønnen min (som er om trent gjevngammel med din) endte med å sovne i vogna.

Skrevet

Da styrker det meningen min med å ta med vogn,så da gjør vi det..

Sitter han ikke i den,så har vi sekkene oppi den =)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...