Gå til innhold

Babysitter - hva skal jeg kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har den fra super nova, "best i test x-ant. ganger".. tull og tøys!! Den er elendig!!

Den vi har er ca. 4-5 år gammel, men den har aldri fungert på noe annet enn inne i samme hus. Med en gang det blir over tja, hva skal jeg si.. ca 15 m. mister den kontakten med den andre.

Nå er jeg lei av å løpe hit og dit for å prøve å få signal. Nå skal jeg kjøpe en som virker, selv om det blir noen meter mellom dem.

Men trenger hjelp, for jeg aner ikke hvem som EGENTLIG er best. Hvilke erfaringer har dere, damer?

Kan dere veilede meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke råd til å bruke flere hundre kroner på en banysitter som skulle være mellom barnerom i 3 etg og 1 evt 2 etg så vi dro på jula og kjøpte den billigste de hadde.

Den funker faktisk så bra at den registrerer biler som kjører utenfor og setter jeg den i vinduskarmen som går ut mot der barna leker så hører jeg alt barna sier og gjør uansett hvor jeg er i huset.

Trenger altså ikke være dyrt for å være bra:)

Er faktisk på tilbud nå også:P

http://www.jula.no/babyvakt-homesafe-133595

Skrevet

Me har supernova å e kjempe fornøyd med den.. så me kjøpte lika greit ein te no når neste kjeme :) trenge ein på kvart rom sidan det bare blir 17mnd i mellom dei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...