Gå til innhold

Hvor tæmt ække det her? Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på fest sammen med en kjent, norsk sanger for litt siden. Vi fikk veldig god og umiddelbar kjemi og pratet sammen utover de sene nattetimer. Denne personen tar sikkert årslønna mi for å synge i et bryllup, men vedkomne gav oss nummeret sitt og sendte melding allerede dagen etter hvor han takket for et nytt og trivelig vennskap. Etter det har vi tekstmailet en del om tull og tøys.

Fra en skala til 1-10 hvor tæmt er det å spørre om vedkomne vil synge i bryllupet vårt neste år? Jeg tør ikke gjette hva vedkomne ville ta betalt, men jeg er sikker på at vi ikke er villig til å betale så mye. Føler jeg er litt sånn overload, happy for en ny kjendisvenn og er redd vedkomne vil tro at det bare er derfor vi er venner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror kanskje jeg ville drøya det, og evnt latt vedkommende få lufte forslaget selv. Om h*n ser på dere som gode venner etterhvert er det jo ikke sikkert dere må ut med så mye? :)

Skrevet

Ville ventet noen mnd med å spørre om det..

Skrevet

Hadde tenkt til å vente litt. Det varer helt sikkert til neste fest hvor grensene krysser til alle land og det er luftehull i filteret:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...