Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 hvordan bli kvitt det? Jeg vasker meg i dusjen, men svettelukta sitter like godt... Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den? Og det er ikke noe jeg innbiller meg, mannen min kjenner den også...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Barberer du deg under armene? Hvis ikke, sitter lukta igjen i håret.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Spiser du veldig mye strekmat? Løk? Løk lukt er nærmest umulig å få av huden. du får kjøpt en deo som heter stopp på apoteket, den er veldig god. Kjøp kremen ikke sprayen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Eller det sitter i klærne. Kast dem i så fall.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 ja, jeg barberer meg. Og lukter like ille når jeg er nybarbert. Jeg bruker sånn deo for ikke å svette, husker ikke hva den heter nå, men den er sterk, og den virker. Så jeg blir ikke våt under armene, jeg bare lukter...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Bruker du vaskeklut? Såpe? Eneste som hjelper når jeg kjenner svettelukt er å vaske flere omganger med vaskeklut. Og for all del, klær som lukter svette når de er nyvasket MÅ kastes, for lukta er omtrent umulig å fjerne.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Jeg peeler armhulene mine med Mary Kay Peach-et-eller-annet-skrubb:) Funker som bare det =D Lukter heeerlig:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 jeg bruker ikke klut nei, det kan jeg prøve. Bruker såpe da. Det er under armene det lukter.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Kjøp en ny deodorant. Hvis den er for sterk for deg vil den bidra til at du lukter mer svette. Dette kan komme etter lang tids bruk. Prøv forskjellige fra butikk og apotek og se hvem som funker for deg. Jeg ville også sett på kostholdet. Dårlig mat lukter vondere. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå