♥Prinzessin♥ Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Her er'e jo mødre åsså, lissom. Tro om batteridrevne leker vil bli ødelagt av å ligge i dukkestue? Tenker på fuktskader. Snupselupsa har batteridrevne kjøkkenleker og det er jo fint å kunne bruke dem i nyhuset, ettersom hun tross alt har brukt førstehjemslånet sitt på det.
tante grusom master of law Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jeg la to batteridrevne kosedyr i boden på hytta i fjor høst, og glemte dem der helt til nå i sommer. På de hadde batteriene sprunget lekk og det var deilig batterisyre på lekene. Jeg tror det muligens har noe å gjøre med at de har ligget ute i minusgrader også, og at batteriene har sprukket. Det har aldri vært noe problem å oppbevare ting med batteri i boden om sommeren her, og det blir jo det samme som en lekestue. Jeg hadde latt henne ha lekene der under sommeren og tatt dem inn når det blir kallere og fuktigere i været til høsten.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Enig med grusom. Ha de ute på sommeren, og inne på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå